حجت‌الاسلام محمد تقی زاده این‌ها نشانه‌های خوبی برای مدیران مربوطه نیست، آیتی است که حکایت از عدم کفایت آن‌ها دارد. مگر حذف کردن دست دلالان، یا نظارت بر توزیع عادلانه‌ یک کالا چه سختی دارد که ما باید هرساله و سالی چندین مرتبه شاهد ایم معضل باشیم؟ مسئولانی که کم‌کاری می‌کنند خود را اصلاح کنند وگرنه مردم آن‌ها را اصلاح خواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 20 March 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های نمازجمعه اظهار داشت: در هر بازه‌ زمانی در طول سال که نیاز مردم به کالایی زیاد می‌شود، شاهدیم که بازار دچار تلاطم شده و این آشفتگی خود را یا به صورت ناپدید شدن ِ آن کالا یا در صورت وجودش، صعود و اوج‌گیری قیمت آن، نشان می‌دهد.

وی افزود: این‌ها نشانه‌های خوبی برای مدیران مربوطه نیست، آیتی است که حکایت از عدم کفایت آن‌ها دارد. مگر حذف کردن دست دلالان، یا نظارت بر توزیع عادلانه‌ یک کالا چه سختی دارد که ما باید هرساله و سالی چندین مرتبه شاهد ایم معضل باشیم؟ مسئولانی که کم‌کاری می‌کنند خود را اصلاح کنند وگرنه مردم آن‌ها را اصلاح خواهند کرد.

تقی زاده با توصیه بر اعمال مواسات و رحمت اسلامی بین آحاد جامعه چنین ادامه داد: در این ایامی که به دنبال ِ نو کردن لباس‌های خود و تهیه‌ خشکبار و خوراکی‌های مخصوص عید نوروز هستید تقاضای من از شما مردم مومن این است که مد نظر داشته باشید در اطراف شما کسانی هستند که فرزندان آن‌ها نیز امیدشان در طول سال به لباس نو عید نوروز است اما بخاطر مشکلات اقتصادی، والدینشان استطاعت برآورده کردن خواسته‌های آن‌ها را ندارند، از اینگونه افردا غفلت نکنید و با بذل انفاق و کمک‌های خویش شادی را به دل‌های فرزندان آن‌ها آورده و گرد سنگین غبار خجالت را از صورت این والدین برطرف کنید.

وی در پایان سال ۹۹ را سال شکست فشار حداکثری خوانده و بیان کرد: آمریکا در سال ۹۹ با اعمال بیش از ۲۳ بار تحریم‌های نقطه‌زن و ظالمانه‌ اقتصادی علیه ایران، بخش معیشت مردم ما را هدف قرار داده بود تا بدین وسیله موجبات نارضایتی مردم را فراهم ساخته و در ادامه این نارضایتی را تبدیل به آشوب‌های اجتماعی و اغتشاشات خیابانی بنماید.

امام جمعه کامفیروز گفت: لکن به لطف الهی و با رهنودهای حکیمانه‌ رهبر معظم انقلاب و صبر و مقاومت مردم شریف ایران اسلامی، ایران کارزار اقتصادی دشمن تحت عنوان فشار حداکثری تبدیل به شکست حداکثری خودشان شد و فهمیدند مردم ایران کوهی هستند که با طوفان‌های تحریم، لغزشی به ساحتشان راه نمی‌یابد و تا پای جان از آرمان های خود و دین خدا دفاع خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار