سامانه‌های ثبت تخلف سرعت در خیابان‌های شیراز ۵ برابر می‌شود
کد خبر: ۹۵۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 19 March 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرد اری شیراز گفت: د ر حوزه هوشمند سازی با برنامه ریزی که انجام شد ه د ر پایان سال قریب به ٢٢٠ د رصد افزایش بحث نظارت تصویری را د ر سطح شهر خواهیم د اشت که در این ارتباط در زمینه نصب سیستم‌های مربوط به ثبت تخلف سرعت قریب به ۵۰۰ د رصد افزایش را شاهد خواهیم بود.
مسعود طهماسبی گفت:د ر حال حاضر بحث حذف پول نقد و پرد اخت کرایه الکترونیکی د ر د ستور کار این معاونت قرارد ارد که د ر این راستا د ر حال حاضر فراخوان TMS و BMS د ر مجموعه سازمان حمل مسافر د نبال می‌شود که پاکت‌های این فراخوان بازگشایی شد ه و د ر کمیته فنی د ر حال بررسی است.
طهماسبی د ر خصوص گره ترافیکی محور شمال غرب شیراز د ر محد ود ه گویم هم اظهار د اشت: د ر این زمینه یک طرح بلند مد ت از قبل آماد ه شد ه که د ر جلسات کمیسیون عمران و حمل و نقل مطرح شد و نتیجه نهایی این است که طرحی را به صورت گذر هم سطح د ر د ست بررسی د اریم و این طرح د ر جلسات آیند ه کمیسیون عمران و حمل و نقل مطرح و پس از بررسی تصمیم گیری می‌شود.
وی اد امه د اد : همچنین برای خرید تجهیزات ترافیکی به صورت متمرکز نیز باتوجه به تصمیماتی که د ر کمیسیون عمران و حمل و نقل ترافیکی د اشتیم تصمیم بر آن شد که هر کد ام از مناطق مبلغی را تخصیص د اد ه و اقد ام به تجهیزات ترافیکی کنند، که د ر سال جاری این کار انجام شد و برای سال آیند ه نیز د ر بود جه مناطق این تسهیلات پیش بینی شد ه است.
طهماسبی گفت: د ر این ارتباط تا پایان شهریور سال آیند ه د ر هر منطقه حد اقل یک طرح مصوب استاند ارد آرام سازی جریان ترافیک انجام می‌شود که د ر این زمینه به صورت پایلوت د ر منطقه ۷ یک طرح را اجرا کرد یم و طرح مورد تایید فنی واقع شد و د ومین طرح نیز د ر همین منطقه و منطقه ٢ اجرا می‌شود که این موضوع به شهرد اری منطقه ابلاغ شد ه و د ر د ستور کار بقیه مناطق هم قرار گرفته است.
وی اظهار د اشت: د ر زمینه صد ور پروانه‌های فعالیت، اشتغال و بهره برد اری سازمان حمل و نقل از طریق سیستم جامع هم که قریب به ۲ ماه و بیشتر طول می‌کشید با اقد اماتی که انجام شد و اجرای سامانه جد ید این زمان حد اکثر ۴۸ ساعت کاهش پید ا کرد ه است.

برچسب ها: سامانه ، ثبت تخلف ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار