امام جمعه چیتاب
حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان با اشاره به مسئله شرب خمر افزود : یکی از راهکارهای شیطان برای به بیراهه بردن بشر و دوری از قرب خداوند شُرب خَـمر است که انسانها را دچار سستی و بنیان خانواده را دچار اختلاف می کند، لذا تولید کننده ، توزیع کننده ، خریدار ، شراب مورد لعن نفرین خداوند است.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴ 19 March 2021

شُرب خَـمر انسان را به بیراهه می برد

به گزارش "تابناک کهگیلویه و بویراحمد" از چیتاب امام جمعه چیتاب درخطبه های نماز جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ بخش کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به مسئله شایعه پراکنی در جامعه گفت: لقلقه زبان در شایعه پراکنی براساس تعصبات بیجا و جبهه گیریهای نامتعارف یک مرضی است که افراد را به بدبینی و جامعه را دچار تزلزل می کند.

حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان با اشاره به مسئله شرب خمر هم افزود : یکی از راهکارهای شیطان برای به بیراهه بردن بشر و دوری از قرب خداوند شُرب خَـمر است که انسانها را دچار سستی و بنیان خانواده را دچار اختلاف می کند، لذا تولید کننده ، توزیع کننده ، خریدار ، شراب مورد لعن نفرین خداوند است.

حجت الاسلام پژمان با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه و تولد امام سجاد "ع" هم گفت : با پایان غائله کربلا راه سرکوبی شیعیان در کوفه با مدیریت ابن زیاد باز شد و در خفقان حکومت حاکم هم دراین شرایط کسی جرات نزدیک شدن به ولی زمان امام سجاد"ع" رانداشت.

وی افزود : امام سجاد در خفقان حکومت اُمَـوی علیرغم تحت کنترل بودن و مصائب اعمال شده عَلَمِ پرچم شیعه و دین را زنده نگه داشت و هر آنچه امروز از دین و شخصیت آبروی دینی داریم مَـدیونِ رشادتهای آن امام همام است.
امام جمعه کبگیان با تبریک فرا رسیدن سال جدید و شروع قرن۱۴ هم گفت : سنت های حسنه باستانی ایرانیان (مانند ، دید و بازدید ، صله رحم و..) در سایه ویروس منحوس کرونا با مدیریت همگانی مردم و مسئولان امر امسال هم کنسل گردید اما در فضای مجازی بسیار پر رونق و پر رنگ هست.

خطیب جمعه کبگیان تصریح کرد : بیائید در سایه نرفتن به بازدیدها و عدم خریدهای عید با پویش همگانی کمک به نیازمندان آنچه را امسال نخریدیم و سفره نکشیدیم بر سفره مستمندان بچینیم.

پایان خبر
اسماعل رسامـ٫.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار