تابناک- بر اساس اعلام رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر نماز جمعه در آخرین جمعه سال ۱۳۹۹ در ۴۰ شهر استان بوشهر با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 19 March 2021

به گزارش تابناک بوشهر، حجت‌الاسلام یعقوب بهمیاری، با تبریک سالروز ولادت حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و امام حسین (ع) و گرامیداشت روز جانباز و پاسدار از اقامه نماز جمعه در آخرین جمعه سال 1399 خبر داد و اظهار داشت: با رعایت دستورالعمل بهداشتی نماز جمعه در 29 اسفند در همه 40 شهر استان بوشهر به امامت ائمه جمعه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی در برگزاری آیین عبادی سیاسی نماز جمعه گفت: حفظ و اشاعه سلامتی یکی از رسالت‌های مردم مومن و دین‌دار است که در این راستا برای حفظ سلامتی رعایت پروتکل بهداشتی برای مصون ماندن از بیماری کرونا ضروری است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان بوشهر با اشاره به اقامه نماز جمعه در مرکز استان تصریح کرد: نماز جمعه در شهر بوشهر به امامت آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلا نماز جمعه برگزار می‌شود.

بهمیاری بر همراه داشتن ماسک و وسایل شخصی از جمله مُهر، آب آشامیدنی و بانوان چادر نمازی  تاکید کرد و افزود: اقامه نماز جمعه با فاصله‌گذاری فیزیکی و رعایت همه اصول بهداشتی مورد تاکید است.

براساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی، اکنون از 10 شهرستان استان بوشهر 3 شهرستان گناوه، دیلم، کنگان در شرایط نارنجی و 7 شهرستان دیگر زرد کرونایی است که برای جلوگیری از ابتلا به کرونا رعایت دستورالعمل بهداشتی ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار