استاندار قزوین:
استاندار قزوبن گفت : مردم این استان تا ۲ هفته دیگر در خانه‌ها بماند و از سفر و دید و بازدید نوروزی خودداری کنند.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 18 March 2021

 

هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان افزود: سال ۹۹سالی بسیار سخت برای مردم بود، با تلاش و همدلی مدیران اجرایی و همراهی مردم علیرغم همه تلاش های دشمن برای رسیدن به اهداف خودش توانستیم از این سال سخت همراه با تحریم های ظالمانه عبور کنیم و از خدا می‌خواهیم که ۱۴۰۰‌ را سالی پر از خیر و رحمت کند.
وی اظهار داشن: ما باید از مردم بخاطر تحمل این سختی‌ها قدردانی کنیم، خیلی از مشاغل در دوران کرونا تعطیل و مردم دچار چالش جدی شدند، ما تلاش کردیم این مشقت را به حداقل برسانیم ولی کار بسیار سختی بود، مدیران با تلاش و اعتقاد به ارزش‌ها تلاش کردند همه ظرفیت‌ها را بسیج کنند برای اینکه بحران ایجاد نشود.
جمالی پور تصریح کرد: کادر درمان نیز خود را وقف مردم کردند که قابل قدردانی هستند، همچنین نیروهای امدادی، نیروی انتظامی، قرارگاه شهید سلیمانی، دستگاه‌های خدماتی، سپاه نیز بدون تعلل به کمک ما آمدند و در حوزه کرونا و حوزه معیشتی کمک کردند.
نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد :خوشبختانه این استان بیش از حد دچار آلودگی نشد و شرایط بدی در قزوین ایجاد نشد در حالی که شرایط و جمعیت قومیتی استان میتوانست شرایط خطرناکی را ایجاد کند اما تلاش مسوولان متولی باعث شد که شرایط استان کنترل شده باشد.
جمالی پور خاطرنشان کرد: اصناف و بازاریان نیز در این حوزه همراهی خوبی کردند و مصوبات ستاد کرونا را رعایت کردند، انسجام ایجاد شده در سطح استان قابل تقدیر است با توجه به همدلی‌های صورت گرفته شرایط روانی خوبی در استان رخ داد و توانستیم کرونا را به خوبی مدیریت کنیم و قزوین به عنوان استان مطلوب در حوزه مبارزه با کرونا مطرح شد.
وی افزود: امروز با همکاری یکدیگر شرایطی را ایجاد کردیم که مردم کمترین آسیب را در برابر کرونا نورزوی با تجمع همراه است که باید دقت شود، ما به دنبال اعمال محدودیت سخت نوروزی نیستیم اما مردم باید توجه کنند که دید و بازدیدهای نوروزی به کانون کرونا تبدیل نشود.
استاندار قزوین تاکید کرد : اگر فروردین را به خوبی مدیریت کنیم در اردیبهشت ماه شرایط متناسب تری خواهیم داشت.

جمالی پور با اشاره به پیش رو بودن انتخابات یاد آور شد: سال آینده ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خواهیم داشت و دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم دارند تا مشروعیت نظام را زیر سوال ببرد باید با امید آفرینی شاهد مشارکت حداکثری مردم باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار