در تفاهم نامه‌ای که با استانداری اصفهان منعقد شده است، مشکل خرابی راه‌های استان اصفهان مرتفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶ 18 March 2021

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان در محل فرمانداری این شهرستان با بیان اینکه استان اصفهان از نظر حملِ بار رتبه اول و از نظر جا به جایی مسافر رتبه دوم کشور را دارد، افزود: پنج هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان وجود دارد که امسال، هفت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای مرمت و نگهداری این راه‌ها در نظر گرفته شده که فقط ۵۰ درصد محقق شده است.

فرزاد دادخواه با بیان اینکه در استان اصفهان، شهرستان‌های اردستان، شهرضا و سمیرم در اولویت مرمت قرار دارند، گفت: برای مرمت راه‌های استان اصفهان، هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در جلسه‌ای با استاندار اصفهان، وضعیت راه‌های استان تشریح شد، گفت: در این راستا، تفاهم نامه‌ای بین راهداری و استانداری اصفهان منعقد شد که بر اساس آن، مشکلات راه‌های استان در مدت دو سال مرتفع و در سال آینده، ۴۰۰ کیلومتر از راه‌های استان روکش آسفالت شود.

فرزاد دادخواه با اشاره به اینکه بیشترین محور‌های استان را اردستان دارد و در زمینه راه روستایی، وضعیت این شهرستان قرمز است، گفت: دو قرارداد جمعا به طول ۳۰ کیلومتر برای مرمت کمربندی اردستان منعقد شده است، افزود: اعتبار در نظر گرفته شده ۳۰ میلیارد تومان است؛ البته در دو ماه گذشته، مشکل تأمین قیر وجود داشت که برطرف شد و عملیات اجرایی، بعد از تعطیلات نوروز شروع خواهد شد.

در این مراسم، از زحمات مرتضی صادقی تجلیل و ابوالفضل کوهی به عنوان سرپرست جدید اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار