استاندار اصفهان گفت: برغم محدودیت‌های کرونایی و توصیه برای نرفتن به سفر، خدمات امدادی در ایام نوروز باید دایر باشد.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۰ 17 March 2021

عباس رضایی در جلسه "راهبری بررسی وضعیت تصادفات استان" افزود: ارائه خدمات امدادی و حضور دستگاه‌های مسوول بویژه راهور، هلال احمر، اورژانس و پلیس راه در ایام نوروز باید برنامه‌ریزی شود.
وی ادامه داد: تکریم مردم در این ایام به کلیه زیر مجموعه‌ها تاکید شود زیرا بدلیل محدویت‌های کرونایی، صبر و حوصله‌ مردم کم ‌شده، لذا رعایت ادب، احترام، ایجاد فضای امید و نشاط، یک اصل در نوروز ۱۴۰۰ است.
استاندار اصفهان تصریح کرد: هدف دستگاه‌های مرتبط با راه و حمل و نقل جاده‌ای باید نبودن حتی یک حادثه و نداشتن حتی یک فوتی باشد و کارها با این چشم‌انداز برنامه‌ریزی شود. 
وی تاکید کرد: میزان کنترل‌ها در این ایام باید افزایش یابد و رسانه‌ها در امر فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع رسانی از تمام ظرفیت‌ها بویژه ظرفیت فضای مجازی استفاده کنند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: محدودیت‌های کرونایی بسیار جدی است و  آمار ارائه شده توسط رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در باره برخی از شهرستان‌های استان مانند گلپایگان، خوانسار و تیران و کرون نگران کننده است.
رضایی با اشاره به ضرورت توجه به پیش بینی‌های هواشناسی تصریح کرد: با توجه به احتمال حضور مسافر در استان، باید پیش بینی مخاطرات جوی نیز در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار بگیرد.
وی همچنین بر ضرورت به روزرسانی امکانات خدمت‌رسانی به مسافران از جمله دریافت عوارض در عوارضی‌های جاده‌ای نیز تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار