نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: کاهش مشارکت مردم و کم رونق شدن انتخابات و همچنین عدم برگزاری آن تلاشی مذبوهانه از سوی دشمنان است؛ اما با بصیرت، بیداری و استقامت پاسداران انقلاب این توطئه ها خنثی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 17 March 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه سپاه عاشورا با تبریک ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) اظهار داشت: نامگذاری ولادت سومین امام شیعیان به عنوان روز پاسدار رسالت و مسئولیت پاسداران انقلاب اسلامی را سنگین‌تر و بیشتر می‌کند.

 

امام جمعه تبریز با تاکید بر تمسک به راه روش امام حسین(ع) گفت: باید در هر شرایطی در مسیر اندیشه‌های سید و سالار شهیدان حرکت کنیم، ابر مردی که حضرت آدم و فرشتگان در برابر نامش خضوع می‌کردند، امامی که برای احیای قیام و شریعت جدش رسول الله قیام کرد.

 

وی با اشاره به ایستادگی امام حسین(ع) در برابر طاغوت زمان و نثارجان و مالشان در راه خدا گفت: پاسداران انقلاب اسلامی هم با پیمودن خط سرخ شهادت سعادت دنیا و آخرت را بدست آوردند تا جایی که بنیانگذار کبیر انقلاب آرزو داشتند یک پاسدار باشند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه باید حافظ راه و روش حسینی باشیم، ادامه داد: با تبعیت صادقانه از حسین زهرا(س) همه باید پاسدار قرآن، اسلام و انقلاب باشیم و با بصیرت، بیداری و استقامت در مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی و عمل به نسخه راه حل‌های که طبیب جامعه دینی ارائه می‌کند در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی حرکت کنیم.

 

امام جمعه تبریز تاکید کرد: سپاه و بسیج به عنوان حافظان و مدافعان انقلاب و نظام اسلامی به دلیل وظایفی که به آنها محول شده است باید از بصیرت، قدرت تشخیص و توانمندی روحی و جسمی بالاتری برخوردار باشند.

 

آل‌هاشم با اشاره به آفت‌هایی که پاسداری را تهدید می‌کند، گفت: امامین انقلاب با بیانی پدرانه تاکید فرموده‌اند از پاسداری؛ پاسداری کنید و گرفتار دام مال دنیا و تجملات آن نشوید چرا که این آفت‌ها نهاد مقدس سپاه را زمین‌گیر و قدرت و توانایی آن را کاهش می‌دهد.

 

وی با تاکید بر ارتقاء فضائل اخلاقی و معنوی گفت: پاسداران خداباوری را در خود تقویت کنید و دلهایتان را به خدا نزدیک‌تر کنید تا از آفت‌های اخلاقی در امان بمانید که در این راستا نهاد رهبری و عقیدتی- سیاسی‌ها می‌توانند نقشی بی‌بدیل و ممتاز ایفا کنند.

 

در این مراسم از پاسداران نمونه سپاه عاشورا تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار