آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم در آستانه روز جانباز از سه جانباز هشت دفاع مقدس تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷ 17 March 2021

به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و نماینده ولی‌فقیه در استان قم در آستانه روز جانباز و میلاد حضرت عباس(ع)، با حضور در منزل عباس کشکار، حسین حاج آقاجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین موسی خطیبی جانبازان هشت سال دفاع مقدس، با آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت‌الله سعیدی طی سخنانی با بیان اینکه محبت اهل‌بیت(ع) اقشار مختلف را گردهم می‌آورد، اضافه کرد: امام حسین(ع) با شهادت، مقاومت و رشادت خود، پرچم اسلام را سرافراز نگه داشتند و جانبازان دفاع مقدس نیز از ایشان الگوبرداری کردند و با حضور و شجاعت خود در مسیر حب اهل بیت(ع) نشان دادند که پای پرچم اهل بیت(ع) ایستاده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه برای ماندگاری دین مبین اسلام باید هزینه داده شود، عنوان کرد: عده‌ای همانند حاج قاسم سلیمانی و جانبازان برای دین خدا هزینه می‌کنند اما در نقطه مقابل نیز عده‌ای از کفار و مشرکان نیز علیه اسلام جان می‌دهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ما همیشه باید هوشیار، آگاه و بیدار باشیم، مطرح کرد: بعد از پیامبر اسلام(ص)، هیچ امتی چنین موقعیت و افتخاری به خود ندیده است، دشمن ادعا داشت که انقلاب نمی‌تواند به چهل سالگی خود برسد اما اکنون ما درحالی از چهل‌سالگی گذر کرده‌ایم که دشمن درگیر مشکلات مختلف است.

خاطرنشان می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان قم را همراهی کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار