تابناک-معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس گفت: دو نفر از کارکنان این مجموعه در نخستین المپیاد علمی شهرداری‌های کشور شایسته تقدیر شدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰ 16 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش در این ارتباط اظهار کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و برای ارتقای سطح دانش شغلی و علمی کارکنان شهرداری‌های سراسر کشور، اولین المپیاد سراسری را به صورت غیرحضوری از طریق سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی برگزار کرده است.

وی با اشاره به اینکه این المپیاد سراسری با حضور 231 نفر از کارکنان شهرداری‌های کشور برگزار شد، افزود: شرکت‌کنندگان این المپیاد، در آموزش‌های مکاتبه‌ای که پیش از این در 31 استان کشور برگزار شد، به عنوان نفرات برتر انتخاب شده بودند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: در مجموع، پنج امتیاز برتر این المپیاد را، استان‌های یزد، قم و کهکیلویه و بویراحمد کسب کردند.

جهنبخش ادامه داد: همچنین رتبه‌های بعدی در این المپیاد را، 11 نفر از شرکت کنندگان استان‌های آذربایجان غربی، یزد، تهران، کرمان، آذربایجان شرقی، اردبیل، هرمزگان، قزوین و لرستان به خود اختصاص دادند.

جهانبخش گفت: از شهرداري بندرعباس،«حميده افشار» و« پردیس پرتو» شایسته تقدیر اولین المپیاد علمی کارکنان شهرداری‌های کشور انتخاب و معرفی شد.

 

انتهای پیام/ز 760

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار