صدا و سیمای مرکز قزوین با برنامه‌های شاد و متنوع به استقبال بهار می‌رود.
کد خبر: ۹۴۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 16 March 2021

 

سعید انبارلوئی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: معاونت سیما در ایام نوروزبرنامه‌های شبکه قزوین در نوروز از یکم تا بیست و چهارم فروردین میهمان خانه‌های مردم استان قزوین خواهد بود.

انبارلوئی افزود: برنامه تلویزیونی «بوی عیدی» صبح‌های نوروز از ساعت ۱۰ و سی دقیقه به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه قزوین پخش خواهد شد، این برنامه با بخش‌های متنوعی همچون: مصاحبه با مردم در خصوص نوروز در سطح شهر، ورزش صبحگاهی (اجرای حرکات ورزشی همراه با ورزشکاران)، دوربین مخفی، پخش هشدار‌های پلیسی، معرفی آثار تاریخی و گردشگری قزوین)، نماهنگ‌های بهاری و حضور میهمانان در استودیو برنامه هرروز صبح در ایام نوروز روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.

او اضافه کرد: همچنین مستند علمی و آشنایی با گونه‌های مختلف حیوانات «دهکده طبیعت» در ایام نوروز تقدیم بینندگان خواهد شد، این برنامه تلویزیونی در ۱۳ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای بصورت مستند علمی همراه با آشنایی با گونه‌های مختلف حیوانات و توضیح کارشناس برنامه در خصوص انواع گونه‌های جانوری از محل دهکده طبیعت قزوین روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: سریال «این چند نفر» هم برای پخش در ایام نوروز ۱۴۰۰ در شبکه قزوین در حال تولید است، این سریال تلویزیونی در ژانر اجتماعی با رویکردی طنز و با هدف ترویج ازدواج آسان، معرفی الگوی جهش تولید و آداب و رسوم مردم قزوین در شبکه قزوین تولید می‌شود.

انبارلوئی افزود: «این چند نفر» روایت سخت گیری بیش از حد در انجام رسم و رسوم‌های ازدواج است که باعث شده تا حوادث عجیبی برای شخصیت‌های سریال از جمله عمه اشرف و برادر زاده او که نقش عروس را دارد در شب عقد او اتفاق بیفتد. این مجموعه تلویزیونی در ۲۶ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای در حال تولید است.

او خاطرنشان کرد: برنامه زنده تلویزیونی ویژه تحویل سال با عنوان «چهلستون» نیز چند ساعت قبل از تحویل سال از ساعت شش و سی دقیقه صبح تا ۱۵ به مدت ۹ ساعت میهمان خانه‌های مردم قزوین خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: این ویژه برنامه با بخش‌های متنوعی همچون: ارتباط زنده با مراکز استانی، حرم حضرت زینب (س) و حرم حضرت علی (ع) حال و هوای این اماکن مقدس را هنگام تحویل سال منعکس می‌کند.

انبارلوئی افزود: معرفی آثار باستانی و مکان‌های مذهبی قزوین در قالب وله‌های تصویری، پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نماینده، ولی فقیه در استان قزوین از این برنامه، نمایش عروسکی، دعوت از ورزشکاران و مدال آوران و همچنین افراد شاخص قزوینی در حوزه‌های مختلف به عنوان میهمان برنامه، بخش حافظ خوانی در لحظات تحویل سال، استفاده از ساز و دهل در استودیو برنامه برای استقبال از سال جدید و بهار و همچنین پخش شلیک گلوله توپ در لحظه تحویل سال از جمله بخش‌های متنوع این برنامه است.

او اضافه کرد: معاونت صدای مرکز قزوین هم با برنامه ویژه تحویل سال «بوی بهار می‌رسد» به استقبال سال جدید می‌رود، این برنامه به مدت ۲۴۰ دقیقه با بخش‌های شاد و متنوع به استقبال بهار می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه صبحگاهی «پیک بهار» به مدت ۱۸۰ دقیقه، مسابقه تلفنی با رویکرد سرگرمی «بازی در بازی» با حضور خانواده‌ها و زوج‌های هنرمند و ورزشکار استان به مدت ۲۵ دقیقه، برنامه طنز اجتماعی «باقلوا» با موضوع استندآپ کمدی و حضور مجری بازیگر به مدت ۵۵ دقیقه از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح و ۱۷ تا ۱۸ عصر و همچنین مجموعه نمایش رادیویی «قزوین نامه» هروز ساعت ۱۴ و سی دقیقه بخشی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در ایام نوروز روی آنتن رادیو قزوین خواهد رفت.

به گفته انبارلوئی، ویژه برنامه عصرگاهی «عید تا عید» نیز به مدت ۱۸۰ دقیقه هرروز در ایام نوروز میهمان شنوندگان خواهد بود.

او افزود: ویژه برنامه «بوی بهار می‌رسد» با محور‌هایی همچون: معرفی آیین‌ها و سنت‌های ایرانی نوروز، نوروز در جهان، اعیاد شعبانیه و نخستین انتخابات قرن روی آنتن می‌رود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: پخش نمایش‌های طنز درباره خرید نوروز، خانه تکانی، هفت سین و نوروز کرونایی، بخش‌های گزارشی همچون: گفتگو با مدافعان سلامت و گوشزد‌های بهداشتی برای پیشگیری از گسترش کرونا، سرزدن به بخش زایمان و کودکانی که در آستانه تحویل سال نو به دنیا آمده اند و حس و حال مادران آنها، گزارش مردمی درباره خرید‌های نوروزی و هفت سین، حافظ خوانی، ارتباط تلفنی با گزارشگر مرکز خراسان رضوی وحال و هوای حرم در آستانه سال نو روی آنتن خواهد رفت.

انبارلوئی افزود: تهیه و تولید و بازنشر محتویی با محوریت آشنا کردن مردم با جنبه‌های معنوی نوروز در قالب‌های مختلف مجازی و سایبری، طراحی و پیاده سازی صفحه ویژه با محوریت نوروز ۱۴۰۰ در تارنمای رسمی (صفحه رسمی وب سایت) مرکز، ترند هشتگ‌های #نوروزمهدوی #شعارسال #نوروز۱۴۰۰ #بدون هم درکنارهم #نوروزمتفاوت #همه باهم علیه_کرونا و در تمامی شبکه‌های اجتماعی و بستر‌های فضای مجازی، انتشار اخبار و گزارش‌های مردمی در قالب‌های تصویری، صوتی و ویدیویی با موضوع نوروز و طراحی و پیاده سازی پویش‌های مردمی و سراسری با عناوین مختلف به صورت مشترک با حوزه‌های خبر، رادیو، تلویزیون، روابط عمومی و بسیج و به صورت هماهنگ با واحد‌های ستادی کشوری و سازمانی مراکز و همچنین گروه‌ها، کانال‌ها و صفحات فعال در استان بخشی از فعالیت‌های معاونت فضای مجازی در ایام نوروز ۱۴۰۰ خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار