نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی:
تابناک- نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌شرط تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی، وحدت نیروهای انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 16 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، ابراهیم رضایی در نشست بصیرتی با جوانان گناوه اظهار داشت: در کشور دو گروه و تفکر داریم که یکی از آنها اعتقاد دارند که مشکلات کشور با حضور خارجی‌ها حل می‌شود و همه چیز را به غرب گره می‌زنند ولی گروه دیگری هم هستند که نگاهشان به داخل است.

وی اضافه کرد: وقتی که برجام تصویب شد برخی افراد جشن گرفتند و اعلام کردند که دلار از سه هزار تومان به هزار تومان می‌رسد ولی دیدیم که تا ۳۰ هزار تومان هم بالا رفت. می‌خواستند عزت را به پاسپورت ایرانی اضافه کنند ولی نتیجه آن تحقیر بود. با این تفکر شاهدیم که یک روز مرغ نیست، یک روز تخم مرغ نیست، یک روز روغن و سیمان نیست و این روال ادامه دارد و امیدی به اصلاح آن در دولت فعلی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سیاست خارجی دولت ضعیف است، افزود: این تفکر علی‌رغم ادعاهایی که برای مذاکره و روابط خارجی داشتند، نتوانستند پیشرفتی در این زمینه داشته باشند چه که از ظرفیت جمعیت ۶۰۰ میلیون نفری ۱۵ کشور همسایه هم غافل شدند.

وی خاطرنشان کرد: سوال این است که چرا صادرات ما رونق نگرفته و از ظرفیت همسایگان غافل شده‌اند. بخش عمده صادرات ما به کشورهای عراق و افغانستان است که حاصل تفکر مقاومت است.

رضایی با بیان اینکه مذاکره باید به نفع مردم باشد، ادامه داد: برجام را پذیرفتیم تا وضعیت معیشت مردم بهتر شود ولی با همه امتیازات فراوانی که دادیم وضعیت بدتر شد.

وی یادآور شد: تفکر مقابل این تفکر، تفکر انقلاب اسلامی و تفکر امام و رهبری است؛ تفکری که می‌گوید ما می‌توانیم خودمان مشکلاتمان را حل کنیم و نیازی به التماس به دشمن نداریم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اعتماد به تفکر انقلابی تاکید کرد و افزود: هر جایی به تفکر انقلابی اعتماد کردیم نتیجه گرفتیم و برعکس هر جایی که از این تفکر فاصله گرفتیم به مشکل برخوردیم. در دفاع مقدس با همین تفکر پیروز شدیم و داعش را هم با همین تفکر نابود کردیم. در عرصه اقتصادی نیز در اوج تحریم همین تفکر پالایشگاه ستاره خلیج فارس را ساخت.

رضایی خاطرنشان کرد: با تفکر انقلابی موشک‌های خوب ساختیم و توانستیم پایگاه آمریکایی‌ها را بزنیم و اگر این موشک‌ها را نداشتیم امنیت ملی ما به خطر می‌افتاد. این موشک‌ها را همین بسیجی‌ها با تفکر جهادی و انقلابی ساختند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس افزود: برای رفع مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… هیچ نسخه‌ای جز نسخه انقلاب اسلامی و تفکر امام و رهبری نداریم و این هم محقق نخواهد شد جز با تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی که مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید یک دولت مردمی تشکیل شود که با جدیت با آقازادگی، رانت‌خواری، پارتی‌بازی و خام‌فروشی مقابله کند.

وی تاکید کرد: پیش‌شرط تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی، وحدت نیروهای انقلاب است که این وحدت ابتدا باید گفتمانی باشد و بعد هم در عمل ایجاد شود. اکنون وقت خودخواهی و منیت نیست.

رضایی بیان کرد: وحدت نیروهای انقلابی در سراسر کشور یک ضرورت و واجب است که باید هم در رأس با انتخاب کاندیدای واحد و هم در بدنه جریان محقق شود.

وی با انتقاد از تخریب شخصیت ها و کاندیداهای جریان انقلاب توسط برخی عناصر خودی، اضافه کرد: اینکه کاندیداهای متعددی در جریان انقلاب برای ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده اند نشانه بلوغ و ظرفیت بالای این جریان است اما مهم این است که در صحنه نهایی رقابت با یک کاندیدا وارد شویم لذا هم‌افزایی نیروهای انقلاب در انتخابات ۱۴۰۰ بیش از گذشته موضوعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار