برگزاری انتخابات رئیس هیات کبدی استان سمنان،روز دوشنبه با وجود حضور رئیس فدراسیون این رشته، به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر در مجمع به زمانی دیگر موکول شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱ 15 March 2021

غیبت برخی اعضا، انتخابات هیات کبدی استان سمنان را به تعویق انداخت

 

به گزارش تابناک سمنان عباس اورسجی امروز برای شرکت در مجمع انتخابات هیات کبدی استان سمنان به این استان سفر کرد و ۲ نفر به عنوان داوطلب ریاست این هیات در این انتخابات نامزد شدند.
همه چیز خوب پیش می‌رفت و همه منتظر آمدن نماینده آموزش و پرورش برای برگزاری مجمع بودند که لحظه اذان به افق سمنان فرار رسید و در مدت کوتاه برای نماز یکی از اعضا جلسه را بدون اطلاع ترک کرد و هنگام برگزاری انتخابات با شمردن اعضا مشخص شد حضور اعضای دارای حق رای کمتر از حدنصاب قانونی است و با اعلام معاون اداره‌کل ورزش جوانان استان سمنان درباره این موضوع با اعضای غایب دارای حق رای تماس تلفنی گرفته شد، اما هیچ‌کس در جلسه حاضر نشد و در نتیجه برگزاری مجمع به تاخیر افتاد.
بنابر اعلام معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان سمنان ۱۹ نفر در انتخابات مجمع هیات کبدی حق رای دارند که در این جلسه کمتر از ۱۳ نفر حاضر شده بودند و امکان برگزاری مجمع انتخاباتی نبود.
در پایان مقرر گردید در اولین فرصت در بیست و پنجم فروردین دوباره مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان سمنان با حضور رئیس فدراسیون کبدی برگزار شود.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار