امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت:بالاترین جهاد برای مدیران این است که با هر قدرتی که دارند تلاش کنند، به مردم امید و انگیزه دهند، مردم را به آینده امیدوار کنند و با اشتیاق پای صندوق آرا بیایند و در سرنوشت سیاسی خود مشارکت داشته باشند
کد خبر: ۹۴۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹ 15 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار در مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید ایلام اظهار داشت:مدیران برای توسعه استان ایلام از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی بیان داشت: اگر می‌خواهیم مدیری را نقد کنیم، باید متناسب با وضعیت کشور و وضعیتی باشد که دولت در آن قرار دارد، هرچند در همین شرایط استاندار سابق ایلام تلاش‌های خوبی داشتند و این تلاش ایشان موجب شد که بنده از رهبری درخواست ماندن ایشان در استان را داشته باشم.

امام جمعه ایلام افزود:هر چند از وزارت کشور گله مند هستیم و انتظار نداشتیم برای استان ایلام با همه سختی‌هایی که کشیده است، در این شرایط استاندارش را برای جای دیگر ببرند.

وی گفت:امیدواریم مسئولیت جدید برای آقای نوذری مقطع مبارکی باشد و اعتمادی که به ایشان شده است را به نحو مطلوب ادا کنند، از تجربه‌ای که در این مدت در استان داشته‌اند به عنوان یک فرصت در مسیر توسعه و پیشرفت استان کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار