امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: کشف ۲۹۰۰ کیلوگرم مواد مخدر نتیجه زحمات و تلاش همه دستگاه‌ها برای مبارزه با مواد مخدر است و برای هر گرم از این کشفیات زحمات اطلاعاتی و عملیاتی فراوان کشیده است.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸ 15 March 2021

 

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در حاشیه امحای 2900 کیلو از انواع مواد مخدر شرق استان تهران اظهار داشت: در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی باید همه پای کار بیایند و اگر دستگاهی کوتاهی کند باید جوابگوی خانواده‌های آسیب دیده و جامعه باشد.

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر مبارزه با جنگ نرم دشمنان است و یکی از از جبهه‌هایی که دشمن روی آن برای فروپاشی بنیان خانواده و سست کردن اعتقادات جوانان دست گذاشته همین حوزه است که تا حدودی هم موفق بوده است.

محمودی با تقدیر از نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: این کشفیات با این 2900 کیلوگرم وزن نتیجه زحمات و تلاش همه دستگاه‌ها برای مبارزه با مواد مخدر است و برای هر گرم از این کشفیات زحمات اطلاعاتی و عملیاتی فراوان کشیده است که جا دارد از جان برکفان این عرصه تشکر ویژه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین با توصیه به خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندان از سنین کودکی و لزوم آگاه سازی در مبارزه با مواد مخدر بیان کرد: این بلایی ویرانگر است و همه باید تلاش کنند خانواده‌ای که گرفتار این افیون شده است را نجات داد. این مواد اثرات اخلاقی مخربی را بر جامعه و خانواده خواهد گذاشت و آگاه سازی در این زمینه بسیار مهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار