دومین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره شهر و رسانه با هدف انتخاب هیات داوران و بررسی و بازنگری موضوعات جشنواره برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 15 March 2021

در این جلسه که امیرآهن جان سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز بعنوان دبیر جشنواره و جمعی ازپیشکسوتان و صاحبنظران عرصه مطبوعات استان حضور داشتند، پیرامون موضوعات جشنواره، زمان و کیفیت برگزاری جشنواره بحث و تبادل نظر شد.

امیر آهن جان در ابتدای جلسه خلاصه ای از جلسه پیشین و اقدامات انجام شده را ارائه کرد و گفت: جشنواره شهر و رسانه حلقه وصل رسانه و مجموعه مدیریت شهری است که باید در جهت اعتلا و غنی شدن آن فعالیت کنیم به همین دلیل از صاحبنظران و پیشکسوتان مطبوعات استان دعوت کردیم تا ما را در جهت پربار برگزار کردن جشنواره یاری و راهنمایی نمایند و امیدواریم وقفه چندساله ی پیش آمده در برگزاری جشنواره را با برگزاری هرچه پربارتر آن در سال جدید جبران نماییم.

وی افزود: به زودی فراخوان جشنواره منتشر و زمان ارسال آثار به اطلاع علاقمندان شرکت در این رویداد فرهنگی خواهد رسید.

دبیر ششمین جشنواره شهر و رسانه عنوان کرد: پس از مشورت با صاحبنظرن عرصه مطبوعات استان تعدادی اسامی پیشنهادی به عنوان هیئت داوران این جشنواره به دست ما رسید که به اتفاق آرا هفت نفر جهت داوری آثار ارسالی انتخاب خواهند شد.

آهن جان در پایان اظهار امیدواری کرد که با استعانت از درگاه خداوند منان و با آرزوی سالی سرشار از سلامتی برای همه مردم جهان و ایران ششمین جشنواره شهر و رسانه را برگزار و به انجام برسانیم.

برچسب ها: شهرداری اهواز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار