سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی دانش‌آموزی هرمزگان:
تابناک _معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان از آغاز سی و نهمین دوره مسابقات دانش‌آموزی قرآن، عترت و نماز مرحله استانی با مشارکت یک هزار و 600 دانش آموز به میزبانی بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۰ 15 March 2021

مسابقات قرآن، عترت و نماز هرمزگان با مشارکت یک هزار و 600 دانش آموز آغاز شد

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، احمد مهرانی در حاشیه برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی استان هرمزگان گفت: این رویداد بزرگ قرآنی، با حضور یک هزار و 600 دانش آموز از سراسر استان و طی سه روز و در دو بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در بستر برنامه شاد و در 14 رشته برگزار می شود که ناحیه یک بندرعباس میزبان مسابقات بخش پژوهشی و ناحیه دو بندرعباس از مسابقات بخش آوائی میزبانی می کند.

مهرانی اضافه کرد: بخش آوائی این دوره از مسابقات شامل قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ اجزای ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ عمومی قرآن، مداحی(پسران) و اذان(پسران) می باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: در بخش پژوهشی نیز دانش آموزان در رشته های تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و نوشتن انشاء درباره نماز و احکام نماز به هم به رقابت خواهند پرداخت.

مهرانی خاطر نشان کرد: نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری راه پیدا می کنند که احتمال می رود در تیرماه یا اوایل مردادماه سال آینده برگزار شود.

انتهای پیام/ز 740

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار