معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: همه عاشقان خط امام راحل و رهبر معظم انقلاب و دوست داران ایران در انتخابات سال ۱۴۰۰مشارکت گسترده داشته و برای خلق حماسه در این عرصه آماده باشند.
کد خبر: ۹۴۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ 15 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «حسین خوش اقبال» با حضور در ستاد انتخابات شهرستان دالاهو، افزود: حق رای، نعمت بزرگی است که در قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران و در سیره عملی امام (ره ) و مقام معظم رهبری از جایگاه والایی برخوردار است.

وی اظهار داشت: انتخابات پیش رو از منظر جهانیان بسیار مهم است و مشارکت حداکثری آحاد مردم به طور حتم فشارهای بین المللی استکبار جهانی ضد مردم شریف ایران را کاهش خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: انتخابات خرداد سال ۱۴۰۰ باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد و تراز نظام نیز مشارکت حداکثری و انتخاباتی رقابتی است.

خوش اقبال ادامه داد: تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده در عرصه تعیین سرنوشت، می طلبد تا همگان از هم اکنون خود را آماده حضور در پای صندوق های رای نمایند.

او ادامه داد: بزرگان و معتمدان منطقه به ویژه سادات اهل حق و روحانیت سنی و شیعه ظرفیت مبارکی هستند که می توانند در حضور حداکثری مردم، نقش آفرین باشند.

خوش اقبال اضافه کرد: تاکید می کنم که بی طرفی، قانونمداری، سلامت و امنیت انتخابات محور کار وزارت کشور خواهد بود.

او اظهار داشت: با وجود همه مشکلات فراروی دولت، امور عمرانی و تسریع انجام پروژه های عمرانی کماکان در اولویت بوده و استاندار کرمانشاه در این زمینه تلاش های فراوانی معمول داشته اند.

وی گفت: فضای همدلی برای خدمت به مردم استان کرمانشاه بین مدیریت ارشد استان، نماینده مقام معظم رهبری و امام جمعه کرمانشاه، نمایندگان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برقرار است⁩.

کرم محمدی فرماندار دالاهو نیز با ارایه گزارشی از اقدام های صورت گرفته در راستای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اضافه کرد: تا ساعت ۱۸ امروز یکشنبه در مجموع ۳۲ نفر برای سه شهر گهواره، ریجاب و کرند ثبت نام کرده اند که پنج نفر از آن ها خانم هستند.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از ۳۶هزار تن جمعیت دارد.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار