مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی خوزستان(اهواز) گفت: با وجود مخاطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا همه جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی فعال خواهند بود.
کد خبر: ۹۴۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۱ 14 March 2021

نعمت‌الله نجفی  افزود: جایگاه‌های سوخت( بنزین و گازوییل) و گاز سی.ان.جی در طول ایام نوروزی موظف هستند با رعایت همه شیوه‌های بهداشتی و موارد ایمنی سوخت عرضه کنند.
وی با اشاره به الزام اجرای مصوبات استانی مقابله با کرونا در جایگاه‌های درون شهری و برون شهری خوزستان و فعال نگه داشتن همه آنها اظهار داشت: براساس هماهنگی‌های به عمل آمده همه جایگاه‌های سوخت در مناطق شهری ، روستایی و مرزی استان آماده ارائه خدمت به مردم هستند.
مدیرشرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خوزستان(اهواز) در ادامه به ضرورت فعال نگه داشتن جایگاه‌های گاز سی.ان. جی نیز اشاره کرد و اظهار داشت:نگهداری این جایگاه‌ها بومی سازی شده و در صورت بروز خرابی و نیاز به تعمیرات نسبت به فعال نگه داشتن آنان اقدام فوری صورت می‌گیرد.
نجفی در ادامه با اشاره به محدودیت‌های تردد بین شهری و ممنوعیت ورود مسافر و کاروان های راهیان نور به خوزستان به علت شرایط قرمز کرونایی افزود: با این وجود جایگاه‌های سوخت تا پایان تعطیللات نوروزی به صورت ویژه خدمت رسانی می‌کنند.

وی از اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارت بر جایگاه‌های سوخت سراسر استان در تعطیلات نوروزی خبر داد.
نجفی در ادامه به ذخیره سازی مطلوب فراورده های نفتی در انبار سوختی نظامیه افزود: برای تامین سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها در ایام تعطیلات نوروزی در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام می‌شود.
انبار نفتی نظامیه اهواز با ظرفیت بیش از ۶۰۰میلیون لیتر سوخت ، بزرگترین مرکز نگهداری و ذخیره سازی فراورده های سوختی در جنوب غرب کشور محسوب می‌شود.
بخش مهمی از فراورده‌های تولیدی پالایشگاه آبادان از طریق لوله به انبار نفتی نظامیه در ۱۰کیلومتری شمال اهواز انتقال می‌یابد.
انبار نفتی نظامیه اهواز نقش مهمی در تامین سوخت جبهه های نبرد در جنوب و غرب کشور در طول هشت سال دفاع مقدس داشت و هواپیماهای متجاوز بعثی عراق بارها این مرکز راهبردی را با هدف قطع خطوط پشتیبانی رزمندگان اسلام مورد تهاجم قرار دادند ولی هیچ گاه موفق نشدند این مرکز مهم را از مدار عملیات خارج کنند.

بخش مهمی از سوخت مورد نیاز زلزله زدگان شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد از انباز نفتی نظامیه اهواز تامین شد.

خوزستان ۲ شهر شرکت پخش فراورده های نفتی اهواز و آبادان دارد.

برچسب ها: نعمت‌الله نجفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار