طی مراسمی سرهنگ امیرعلی حسینیانی به عنوان رییس جدید سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه استان قزوین معارفه شد.
کد خبر: ۹۴۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 14 March 2021

 

به گزارش تابناک قزوین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان، سرهنگ عباس برزگر صبح یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین که با حضور معاونین اقشار سپاه استان قزوین در سالن شهید پرویز برگزار شد اظهار کرد: بسیج سازندگی چهار شاخصه دارد که همواره باید مورد توجه مسئولین آن قرار گیرد و آن هم عشق، ایمان، بصیرت، و همت است تا بسیج سازندگی را به اهداف تعریف شده آن برساند.

وی افزود: برای موفقیت در مأموریت‌های بسیج سازندگی باید روحیه جهادی و انقلابی داشت و نیت خالص برای خدمت به مردم که هر سه این موارد اصل تداوم مسیر انقلاب است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: بسیج سازندگی حلقه وصل مردم، دستگاه‌های دولتی و سپاه گردیده است و در مأموریت‌های محوله کارنامه درخشانی دارد و در ادامه مسیر هم باید سرعت و دقت و کم کردن مشکلات مردم محروم همواره معیار قرار گیرد.

سرهنگ برزگر عنوان کرد: چتر فعالیت بسیج سازندگی بسیار وسیع و گسترده است و عمده فعالیت آن محرومیت زدایی از مناطق محروم است.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ صادقپور با اهدا لوح تکریم به عمل آمد و حکم مسئولیت سرهنگ امیرعلی حسینیان به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین به وی اعطا گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار