فرماندار روانسر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انتخابات تولید سرمایه اجتماعی است و برای رسیدن به این مهم باید قانون‌مداری و اصل بی‌طرفی مهمترین رسالت اعضای هیات اجرایی انتخابات باشد.
کد خبر: ۹۴۸۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱ 14 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سعدی مصطفی‌زاده» در جلسه انتخاب اعضای هیات اجرایی انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان روانسر افزود: وظیفه اصلی تمامی مجریان و ناظرین انتخابات، اجرای صحیح قانون و حفظ بی طرفی و برگزاری انتخابات پرشور، سالم با مشارکت حداکثری مردم است.

وی تصریح کرد: اعضای هیات اجرایی باید با بی‌طرفی و بدون جانبداری و عمل به قوانین ،حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را فراهم کنند.

فرماندار روانسر برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم را مهمترین ماموریت و رسالت همه ارکان نظام دانست و گفت: حفظ اقتدار، وحدت و یکپارچگی از مهمترین دستاوردهای آن است.

مصطفی زاده اضافه کرد: با انجام رای‌گیری، اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند که از میان ۳۰ معتمد دعوت شده ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری شهرستان متشکل از ۱۳ نفر عضو اصلی است، گفت: ۹ نفر عضو هیات اجرایی، فرماندار شهرستان، رییس دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب و رییس اداره ثبت احوال شهرستان مجموعه هیئت اجرایی را تشکیل می دهند .

فرماندار روانسر در خصوص انتخاب اعضای هیات اجرایی ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر نیز ادامه داد: علاوه بر فرماندار ، رئیس آموزش و پرورش و رئیس اداره ثبت احوال ، هشت نفر معتمد نیز به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و پنج نفر به عنوان عضو البدل حضور دارند.

مصطفی زاده با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی شهر در ۲ شهر روانسر و شاهو برگزار می شود، افزود: باتوجه به اینکه هر ۲ شهر جمعیتی زیر ۵۰ هزار نفر دارند در شورای اسلامی این شهرها هر کدام پنج نفر عضو هستند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان برگزار می شود.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار