مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به معرفی و تقدیر از برگزیدگان پویش مطالعاتی شرح دلبری در کرمانشاه، گفت: کتاب «شرح دلبری»، شرحی بر وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به قلم حجت‌الاسلام و المسلمین تولایی است.
کد خبر: ۹۴۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 13 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ «معصومه حسنی‌خونسار» روز شنبه در جمع خبرنگاران به برگزاری آیین اختتامیه پویش مطالعاتی شرح دلبری به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) و همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور اشاره کرد و افزود: در این پویش شرکت کنندگان با کمک از کتاب شرح دلبری، احساس خود را نسبت به وصیت نامه سردار سلیمانی در یک جمله بیان کرده و به دبیرخانه ارسال کردند.

وی اظهار داشت: پس از بررسی جملات دریافتی، از ۱۶ نفر از برگزیدگان توسط دستگاه‌های مشارکت کننده تقدیر به عمل آمد.

حسنی خونسار ادامه داد: در نشست نهایی از هشت نفر از برگزیدگان با اهدای هدایای نقدی که توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه تهیه شده بود تقدیر به عمل آمد.

به گفته وی، همچنین بر اساس توافق انجام شده از ۱۰ برگزیده دیگر توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیروگاه برق زاگرس و سازمان بسیج رسانه جداگانه تقدیر خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه گفت: این برنامه نمونه خوبی از همکاری بین دستگاه ها در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم و تعامل آنها با هم، برای اجرای یک برنامه مشترک است که جا دارد از همه مدیران دستگاه ها و نهادهای یادشده و همچنین دبیرخانه آستان قدس رضوی و آموزش و پرورش استان کرمانشاه تشکر ویژه داشته باشیم.

وی همچنین گفت: کتاب شرح دلبری به فهم عمیق وصیت نامه معنوی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کمک زیادی می کند که امیدوارم دوستداران آن شهید آسمانی مطالعه این اثر را در برنامه مطالعاتی خود قرار بدهند.

فریبا رضایی، افسانه ارشاپور، زهره شهبازی، لیلا شهبازی، زهرا هاشمی، اکرم شادمانی، رسول طاهری، میترا کرجی، فرشاد جمشیدی، طیبه نعمتی، طیبه بسطامی، زینب خاکی، فاطمه فتاحی، شهلا سلیمانی، امیرحسین ویس مریدی و مریم اسدی از برگزیدگانی بودند که از آنان با اهدای لوح یادبود و جوایز تقدیر شد.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار