رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: آمار کرونا انگلیسی در کشور عراق بسیار بالا است، ساکنین مناطق مرزی از دید و بازدید با شهروندان عراقی پرهیز کنند.
کد خبر: ۹۴۸۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 13 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر مهدی محمدی  با بیان اینکه تاکنون ۱۲ مورد کرونا انگلیسی در استان کرمانشاه شناسایی شده است، اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ نفر از اطرافیان و بستگان اولین مبتلا به کرونا انگلیسی در این استان پایش و مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

وی به شهروند گیلانغربی مبتلا به ویروس کرونا انگلیسی اشاره کرد و افزود: بیش از ۳۰ نفر از اطرافیان، بستگان، همکاران و افرادی که با وی در ارتباط بوده‌اند آزمایش شده که جواب تست سه نفر آن‌ها مثبت شده است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲۴ ساعت گذشته هر ۲ دقیقه یک تست کرونا در استان کرمانشاه توسط آزمایشگاه‌های بالینی انجام شده است.

محمدی با بیان اینکه پرهیز از مراودات با اقوام، خویشان و شهروندان اقلیم کردستان و عرب نشین عراق ضروری است، تصریح کرد: متأسفانه آمار مربوط به کرونا و نوع جهش یافته آن یعنی کرونا انگلیسی در کشور عراق بسیار بالا است، لذا پرهیز از دید و بازدید در ایام عید با شهروندان عراقی امری ضروری است.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: تمامی مرز‌های این استان بر روی مسافران بسته است، اما مسافرت از مرز‌های سایر استان‌ها نباید انجام شود.

وی تاکید کرد: مراوده و دید و بازدید با شهروندان اقلیم کردستان و بخش عرب نشین کشور عراق زمینه گسترش هرچه بیشتر کرونا انگلیسی در ایران را فراهم می‌کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار