امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: هر جا نیاز به جهاد اقتصادی و کمک مؤمنان بوده‌است سپاه در آن‌جا پیش قدم بوده است، حتی در درمان و مقابله با ویروس کرونا سپاه حضور فعال داشته‌است.
کد خبر: ۹۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 13 March 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت: سپاه ناامنی‌هایی که کشور ما را تهدید می‌کرد توانست تبدیل به فرصت کند و جنگ را به دامنه‌ای امن دشمنان بکشاند.

وی گفت: سپاه تاکنون شهدای زیادی را تقدیم آرمان‌های نظام اسلامی کرده‌است و با تلاش خود توانسته‌اند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به دیدار آیت‌الله سیستانی با پاپ گفت: این دیدار بار دیگر نقش و جایگاه ممتاز مرجعیت دینی و شیعی را در دنیای امروز اثبات کرد. 

امام جمعه ایلام با اشاره به وضعیت کرونا در استان ایلام، بیان کرد: اما جمعه ایلام گفت: ویروس کرونا ناشناخته است و تهدیدی جدی برای استان است لذا مردم در تعطیلات نوروز نکات بهداشتی و پروتکل‌ها را رعایت کنند که ایام به آسیب و تهدید تبدیل نشود.

وی با اشاره به درخواست پاپ برای بر زمین گذاشتن سلاح های مسلمانان افزود: تعجب می کنم این شخصیت مذهبی چگونه کسانی که از او درخواست کرده‌اند این پیام را برای مرجعیت شیعه ببرد، باید مشخص شود متجاوز چه کسی است از کجا به منطقه ما آمده و این منطقه را به آشوب کشیده اند./ع

بیشتر بخوانید:

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۳
حاج آقا کادر درمان یکساله شب و روز ندارن بعد تقدیر و تشکرش مال سپاهه.؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار