تابناک-نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید در ایام انتخابات مراقب فضای غبار آلود بود و نباید اجازه داد به بهانه افشاگری به دین آسیب زده شود.
کد خبر: ۹۴۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸ 12 March 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات مهم ریاست جمهوری، اظهار کرد: مهم‌ترین مسأله در این میان بحث رعایت اخلاق و جلوگیری از غبارآلود شدن فضای انتخابات است تا بتوان انتخابی آگاهانه و از سر شعور رقم زد.

وی افزود: باید مراقب بود تا به بهانه افشاگری به دین ضربه وارد نشود و آخرت خودمان را به دنیای دیگران نفروشیم.

امام جمعه بندرعباس، انتخاب اصلح را یک ضرورت برای رقم زدن آینده‌ای مطلوب عنوان کرد و بیان داشت: مقایسه سوابق کاندیداها و میزان جدیت و سلامت آنها در مسیر خدمت به مردم از جمله اموری است که باید در انتخابات در کنار نگاه به برنامه‌ها و وعده‌های آنان مورد توجه قرار گیرد.

سپاه در تمامی صحنه‌ها در کنار مردم بوده است

وی با تبریک روز پاسدار و در پیش بودن اعیاد شعبانیه، با تأکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسمات جشن‌های این ایام، ادامه داد: سپاه برآمده از پاسداران برومندی است که با نثار خون خویش، امنیت و اقتدار را برای ملت ایران به ارمغان آورده‌اند و همه ما شاهد بوده‌ایم که در تمامی سال‌های بعد از تشکیل سپاه، این نیرو در کنار مردم آماده مجاهدت بوده است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده مأموریت و رسالت سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی در تمامی جوانب آن برشمرد و اظهار داشت: در عرصه دفاعی، بخش بزرگی از توانمندی‌های عظیم موشکی و پهپادی را مدیون دلیرمردان سپاه هستیم که در کنار ارتش دلاور در مسیر مبارزه با دشمنان، قد علم کرده‌اند و همچنان سینه خود را آماج دشمنی‌ها می‌کنند تا ملت ایران در آسایش و آرامش باشد.

وی ورود سپاه به عرصه سازندگی را از دیگر مولفه‌های موفق عملکرد سپاه برشمرد و خاطرنشان کرد: مجاهدت در عرصه فرهنگی و جنگ نرم دشمن نیز با عملکرد موفق سپاه همراه بوده است و در حوزه‌های مقابله با دشمنان نظام در عرصه‌های اطلاعاتی نیز سپاه خیره‌کننده ظاهر شده و دشمنان را منکوب ساخته است.

روز جانباز روز پاسداشت از شهدای زنده است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره در پیش بودن روز جانباز بیان داشت: روزهای سخت جنگ طی شد و زخم‌های جنگ بر دل و جان جانبازان غیور ما باقی ماند که اسوه‌های ایثار و مقاومت هستند و آنان همچون شهدای زنده، در جامعه نورافشانی می‌کنند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده با تأکید بر اهمیت پاسداشت خانواده‌های شهدا و جانبازان، گفت: تأکید موکد رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تکریم این عزیزان است و دستگاه‌ها وظیفه دارند که به بهترین شکل این عزیزان را مورد توجه قرار دهند و حرمت آنان را حفظ کنند.

وی بر رفع مشکل بیکاری فرزندان شهدا و جانبازان نیز تأکید و گفت: امیدوارم روزی برسد که در هرمزگان موردی از بیکاری این عزیزان و به طور کلی‌تر موردی از بیکاری هیچ جوانی را شاهد نباشیم.

امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های این هفته نیز بر اهمیت بهره‌ جستن از ظرفیت‌های عظیم معنوی ماه رجب و شعبان تأکید و این دو ماه را فرصتی برای آماده شدن برای ماه میهمانی خدا برشمرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار