تابناک- بنا به گزارش‌های دریافتی، در خصوص گزارش اداره کل بازرسی استان بوشهر، ۴ نفر از مدیران سابق و جدید توزیع نیروی برق استان بوشهر به مراجع قضایی احضار شدند.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶ 08 March 2021

به گزارش تابناک از بوشهر، به نقل از برق نیوز بنا به گزارش‌های دریافتی، در خصوص گزارش اداره کل بازرسی استان بوشهر، ۴ نفر از مدیران سابق و جدید توزیع نیروی برق استان بوشهر به مراجع قضایی احضار شدند.

این احضاریه دیماه امسال ابلاغ شده است، اما کمی قبل از آن و در آبان ماه ۹۹ مراسم تودیع اردشیر مذکوری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت و معارفه سرپرست توزیع برق استان بوشهر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رخشانی مهر، رجبی مشهدی، مدقق و صالحی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توانیر و همچنین با حضور معاون امور عمرانی استانداری بوشهر و معاونان و مدیران شرکت توزیع، برگزار شد.

به تازگی و هفته قبل نیز خبر صدور کیفرخواست برای برخی از مدیران و معاونان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین صادر شد که هنوز پیامد‌های آن پابرجاست.

حتما به یاد می‌آورید که در ماه‌های ابتدایی حضور اردکانیان در وزارت نیرو خبری مبنی بر جلوگیری از فساد اداری و مالی مدیرعامل توزیع برق آذربایجان شرقی تیتر خبر‌های وزارت خانه شد که البته بعدا نیز گفته شد وی تبرئه شده و اقداماتی که انجام داده است در راستای مدیریت شرکت بوده و سوء استفاده شخصی نشده است.

کرمانشاه، خوزستان، مازندران و تعدادی دیگر از استان‌های کشور نیز کم و بیش درگیر چنین بگیر و ببند‌هایی بوده اند و هنوز هم پرونده برخی از مدیران برقی از سوی مراجع قضایی و بازرسی در حال بررسی است. در خود توانیر و وزارت نیرو هم مورادی از این دست را می‌توان یافت که پرونده‌های اینچنینی دارند، اما در به سرانجام رسیدن آن‌ها و نتیجه پیگیری‌های قضایی اطلاعات شفافی در دست نیست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار