به منظور حمایت از دانش آموزان نیازمند:
تابناک-مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در زمینه آموزشی و فرهنگی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در سازمان دانش‌آموزی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳ 07 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ احمد مهرانی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تبریک هفته احسان و نیکوکاری، همکاری با کمیته امداد را اثرگذار و مثبت برای جامعه هدف دانست و اظهار داشت: رسالت و مأموریت آموزش و پرورش تربیت فرزندان در حد و اندازه نظام مقدس جمهوری اسلامی است، یکی از این برنامه‌ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین دانش آموزان است که سبب حمایت‌های مادی و معنوی به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند می‌شود.

مهرانی افزود: امیدواریم که بتوانیم با ایجاد مراکز وابسته به این مرکز نیکوکاری در سراسر استان و در 22 منطقه آموزشی جامعه هدف (دانش آموزان نیازمند) را پوشش بدهیم.

علی الهیاری، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری مداد سبز گفت: امروز به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، مرکز نیکوکاری مداد رنگی به نمایندگی از 12 مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح شد که مجموعاً آمار مراکز نیکوکاری در سطح استان به 156 مرکز می‌رسد.

الهیاری افزود: مرکز نیکوکاری مداد رنگی به‌صورت تخصصی در زمینه خدمت‌رسانی آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند و اشاعه فرهنگ خیر و احسان در مدارس استان فعالیت خود را آغاز نموده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ضمن تشکر از همکاری سازمان دانش‌آموزی و اداره کل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: این مرکز دانش آموزان مستعد و نخبه استان را که با خاطر مشکلات فقر و تنگدستی ممکن است از تحصیلی باز بمانند مورد حمایت قرار داده و زمینه‌ی شکوفایی استعداد دانش آموزان عزیز نیازمند در سطح استان را مهیا خواهد نمود.

انتهای پیام/ز 640

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار