کلانتری استانداری بوده که برای استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد بسیار مفید فایده بوده و حتی در میان منتقدانش هم محترم است .اما گویا هم ولایتی هایش در استان ایلام برنامه هایی برای انتقال وی به این استان را دارند !
کد خبر: ۹۴۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 07 March 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با وجود برخی انتقادات سیاسی از گوشه و کنار ، بی شک یکی از استانداران موفق در کهگیلویه و بویراحمد ، تا اینجای کار حسین کلانتری بوده است . استانداری که تقریبا در تئوری و عمل هم مقتدر بوده و هم مردمی و هم دارای نفوذ خوبی در سطح دولت ! و برای استان محرومی مانند کهگیلویه و بویراحمد بسیار مفید فایده بوده و حتی در میان منتقدانش هم محترم است .اما گویا هم ولایتی هایش در استان ایلام برنامه هایی برای انتقال وی به این استان را دارند !
خبرگزاری تسنیم با بیان این سوال که مردم ایلام در انتظار تدبیر دولت برای انتخاب استاندار ایلام بوده و این سئوال را از دولت دارند که چرا برای انتخاب استاندار ایلام این همه تعلل می‌کند؟ گزینه هایی را برای استانداری این استان اعلام می کنند .
در بخش هایی از گزارش آمده است : قاسم سلیمانی دشتکی، با تصویب هیئت دولت به خوزستان رفت تا در سال پایانی دولت ، مدیریت یکی از استراتژیک‌ترین استان‌های کشور را برعهده بگیرد و مدیریت عالی استان ایلام را نیز برای بیست و دومین با‌ر در تاریخ تاسیس خوددستخوش تغییر کند.
این تغییر موجب شده است  تا در محافل و مجالس مردمی، رسانه‌ای و سیاسی استان ایلام هر روز یک گزینه جدید برای تصدی استانداری ایلام مطرح شود ولی ظاهراً دولت هنوز به گزینه نهایی نرسیده است و معلوم نیست چرا دولت برای انتخاب استاندار ایلام این همه تعلل می‌کند؟
در این مطلب آمده است : همصدا شدن مردم ایلام برای استاندار شدن "محمد نوذری" ، نقد و انتشار برخی از حاشیه‌ها در مورد گزینه‌های مطرح برای استانداری ایلام و اوج انتقادات به سکوت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعمال نفوذ شخصیت‌های سیاسی استانی مرکز نشین نیز از جمله مواردی است که انتظار مردم از دولت برای تسریع در انتخاب استاندار را افزون کرده است.
با این وصف در میان گزینه‌های مطرح علاوه بر "محمد نوذری" که سرپرست  استانداری ایلام را عهده دار است، گزینه‌های بومی چون "ایوب درویشی معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت استانداری ایلام"، علی زینی‌وند استاندار کرمان"، "حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد"، "حشمت عسکری معاون اقتصادی استانداری تهران" مطرح و از گزینه‌های غیر بومی می‌توان "علی حسین‌زاده معاون فعلی سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان"، "ولی الله میرزایی‌اصل مدیرکل امنیتی وزارت کشور"، "منوچهر حبیبی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین" را  نام برد.
این گزارش هر چند گزینه های دیگری غیر از کلانتری را مطرح می کند اما به هر جهت استان کهگیلویه و بویراحمد در این شرایط و با توجه به موفقیت خوب ، پیگیری مداوم برای رتفق و فتق امور استان و خارج کردن استان از تنش های قومی و سیاسی ، با مدیریت حسین کلانتری ، به حضور وی تا پایان دولت نیازمند است . بی شک از نظر زمانی ، موفقیت احتمالی ایلامی ها در انتقال کلانتری بدترین خبر در نامناسب ترین موقع برای چنین تصمیمی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار