رییس سازمان صدا و سیما کرمانشاه، با اشاره به گسترش روزافزون شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی گفت: با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان در بستر فضای مجازی باید سواد رسانه‌ای جامعه ارتقا یابد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 07 March 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «افشین امیری» در نشست مدیران کل و معاونان آموزش و پرورش و صدا و سیما که در سرسرای این سازمان در استان کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به شیوع بحران کرونا و ضرورت ادامه تحصیل دانش آموزان در این دوران افزود: صدا و سیمای کرمانشاه جز اولین استان هایی بود که در زمینه آموزش درسی دانش آموزان با هم افزایی آموزش و پرورش استودیو کلاس درس را راه اندازی کرد.

او با قدردانی از صبوری معلمان در وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: در این ایام کار معلمان چند برابر مضاعف شده است لذا باید از آنان قدردانی کرد.

امیری تعلیم را بر آموزش مقدم دانست و اظهار داشت: صدا و سیما از ارایه برنامه های تربیتی و پرورشی آموزش و پرورش استقبال می کند و برای معرفی دانش آموزان نخبه، خلاق و نمونه با مشارکت آموزش و پرورش برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار می دهد.

وی همچنین به برنامه های ویژه صدا و سیما در راستای ارتقا فرهنگ عمومی جامعه در حوزه تعلیم و تربیت و سرمایه های اجتماعی اعلام کرد.

رییس سازمان صدا و سیما کرمانشاه در ادامه خواستار تشکیل یک کمیته اجرایی برای پیگیری برنامه های مشترک ۲ دستگاه اجرایی شد و گفت: صدا و سیمای کرمانشاه از هرگونه ظرفیت و پتانسیل آموزش و پرورش از معرفی دانش آموزان نمونه و معلمان نخبه گرفته تا مسایل آموزشی، تربیتی، حضور کارشناسان در برنامه ها و اطلاع رسانی استقبال می کند.

امیری همچنین از راه اندازی یک باشگاه رادیویی دانش آموزی مانند باشگاه رادیوی ورزش و جوانان استقبال کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار