ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر با معرفی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در مراسمی با حضور سردا شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و دیگر مسئولان فرهنگی و اجرایی استان به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۴ 07 March 2021

خبرنگار تابناک ایلام در جمع برگزیدگان ششمین جشنواره ابوذر

به گزارش تابناک ایلام ؛ رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام اظهار داشت :  بیش از 650 اثر به دبیرخانه این جشنواره با استقبال بی نظیر اصحاب رسانه و مطبوعات ارسال شد که در نهایت بعد از رای هیئت ۷ نفره داوران افراد برگزیده در رشته های مختلف از جمله تیتر، مقاله، یادداشت، خبر، گزارش، مصاحیه، عکس و موشن گرافی تقدیر شد.

وی افزود: جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، موضوعات اجتماعی نظیر طلاق، اعتیاد، فرزند آوری و خودکشی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امید آفرینی و نشاط اجتماعی، روایت اربعین در سال های گذشته، موضوع آزاد ( ظرفیت فراموش شده استان ) از جمله محورهای این جشنواره است.

محد علینظری بیان داشت : داوران ششمین جشنواره  ابوذر ایلام از میان صاحبان رسان‌های استان در مقاطع دکتر و مرتبط با حوزه روزنامه‌نگاری آنلاین، بر خط و مکتوب برگزیده شده‌اند و در انتخاب داوران نگاه به سرمایه انسانی درون استانی بوده است.

 مجتبی قیطاسی خبرنگار تابناک ایلام  در بخش مقاله و یادداشت، شایسته تقدیر ششمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان ایلام شد که با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام و مسئولان اجرایی و فرهنگی استان مورد تجلیل قرار گرفت.

 در پایان داوری آثار با رای هیئت داوران بیش از ۵۰ اثر در بخش های مختلف در رتبه های اول و تا سوم و شایسته تقدیر با اهدای لوم تقدیر و تندیس جشنواره مورد تجلیل قرار گرفته اند./م

بیشتر بخوانید::

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار