دکتر احمد زیدآبادی روزنامه نگار اصلاح طلب، از نحوه واکنش ظریف به رضایی انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۴۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ 06 March 2021

دکتر احمد زیدآبادی روزنامه نگار اصلاح طلب، از نحوه واکنش ظریف به رضایی انتقاد کرد و در یک یادداشت کوتاه با عنوان "کدام پویایی؟"، نوشت: 

 

محمدجواد ظریف ظاهراً در واکنش به اظهارنظر محسن رضایی در توییتر نوشته است: "عرصه سیاسی ایران پویاست و مقامات نظرات متنوعی مطرح می‌کنند. اما آن نظرات نباید با سیاست رسمی دولت اشتباه گرفته شود."

 

راستش من که هر چه در عرصۀ سیاست رسمی ایران دقت می‌کنم، نشانی از پویایی نمی‌‍بینم! اما اختلاف‌نظر تا دل‌تان بخواهد فراوان! اختلاف‌نظر را مترادف پویایی شمردن شاید برای فرار از رویارویی با مسئله به کار آید اما در هیچ قاموسی پیدا نمی‌شود!

 

 

گذشته از این، آقای ظریف طوری بر "نظرات رسمی دولت" تأکید کرده است که هر که نداند گمان می‌کند فصل‌الخطاب سیاست در ایران همین نظرات رسمی است! گویی ما نمی‌دانیم که اغلب نهادهای حاکم بر کشور برای این نظرات رسمی، تره هم خرد نمی‌کنند!

 

 

 

گفتنی است علاوه بر زیدآبادی، برخی کاربران شبکه های اجتماعی واکنش ظریف به رضایی را غیرطبیعی و غیرمعمول دانستند. برخی کاربران، هجمه سریع و هماهنگ‌ ظریف و حسام آشنا و تعدادی از چهره های شاخص طیف اصلاح طلب را نوعی اقدام ‌پیشدستانه انتخاباتی علیه رقیب دانستند. برخی ناظران سیاسی نیز حجم واکنشها به مصاحبه رضایی را نشانه تاثیرگذاری او و تواناییش در بازی بدون توپ دانستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار