تابناک-محمد امین عالی پور احمدی
کد خبر: ۹۴۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۴ 05 March 2021

استان هرمزگان با فرهنگ اصیل و بی نظیر مردمان خون گرم خود همیشه بر سر زبان ها بوده است.

استعداد های درخشان مردمان این استان بر هیچ کس پوشیده نیست و همیشه در مجامع مختلف کشوری و بین المللی در عرصه های گوناگون حرفی برای گفتن داشته و معرف توانمندی های خود بوده اند.

درخشش جوانان این استان در زمینه های علمی، ورزشی و فرهنگی این استان را از دیرباز تا کنون شاهد بوده ایم .

علی رغم فعالیت های موثر در بخش های مختلف می توان از حضور چشم گیر جوانان این استان در عرصه مطبوعات نیز سخن گفت.

جایگاهی که با همراهی توانمندی ها و نبوغ فردی همین جوانان معرف فرصت های هرمزگان شده است و این استان استراتژیک با وجود مناطق مختلف با جاذبه های، تفریحی،اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی را بیش از پیش می شناسیم.

عرصه ای که قطعا بدون غل و غش کار کردن در آن هنر می خواهد و این هنر زیبا در جوانان برومند استان هرمزگان نمایان است.

همدلی بین اهالی رسانه و مطبوعات این استان اگر بیش از پیش همراه باشد به طور جد می تواند تاثیرات مثبت در سطوح کلان داشته باشد و هرمزگان امروز نیازمند همدلی و همراهی رسانه های خود در این عرصه است.

رسانه های هرمزگان علی رغم مشقت های فراوانی که در این مسیر می کشند با هم از زیر بار این رسالت مهم شانه خالی نکرده اند و با جان و دل برای پیشرفت و آبادانی جامعه خود و حتی کشور در تلاش هستند.

انتخاب شایسته خانم معصومه قاسمی گوربندی، فرزند توانمند این استان و مدیر مسئول محترم روزنامه وزین دریای اندیشه در انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه های مطبوعات و رسانه های کشور نشان از لیاقت و جایگاه والای هرمزگان است.

کسب 59 رای به عنوان حداکثر آرا در میان مدیران مسئول مطبوعات و رسانه های کشور، قدرت قلم، نبوغ فردی و جایگاه های اجتماعی هرمزگانی ها را در بین تمامی استان های کشور باری دیگر نمایان کرد.

امیدواریم از این جایگاه بدست آمده در راستای پیشرفت و هم افزایی بیشتر رسانه های این استان و کشور گامی سترگ برداشته شود و شاهد تحولات خوب باشیم.

انتهای پیام/ع2

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار