سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تاکید کرد:
تابناک-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم بهره‌گیری از ابزارهای تشویقی برای ترغیب افراد بیسواد جهت شرکت در کلاس‌های نهضت سوادآموزی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶ 03 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ علی رئوفی در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی استان با اشاره به اهمیت آموختن علم، عنوان کرد: افزایش آگاهی، مطالعه، کاهش آسیب ها و معضلات اجتماعی از دستاورد های مهم سواد آموزی در جامعه است.

وی در همین خصوص گفت: هرچه میزان سواد آموزی در جامعه‌بالا باشد زمینه بزهکاری کاهش می یابد و آمار رسمی گویای این مهم است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: نهضت سواد آموزی از ابتدای تشکیل تاکنون دستاورد های بسیاری برای کشور در پی داشته است و تربیت متخصصان در بخش های مختلف به ویژه پزشکی از دستاورد های مهم تشکیل این نهضت به فرمان حضرت امام راحل است.

رئوفی تصریح کرد: بسیاری از افرادی که قبل و بعد از انقلاب به خاطر برخی مشکلات فرصت آموختن دانش برای آنها مهیا نشد با تشکیل نهضت سواد آموزی دغدغه آنها مرتفع شد و زمینه ساز رشد و بالندگی آنها شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت سواد آموزی افراد بی سواد استان، عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی استان از ظرفیت شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، ائمه جمعه و جماعات و متنفذین برای تشویق افراد بی سواد برای شرکت در کلاس های نهضت سواد آموزی بهره گیرند.

وی افزود: از ابزار های تشویقی برای ترغیب افراد بی سواد برای شرکت در کلاس های نهضت سواد آموزی بهره گرفته شود.

رئوفی تصریح کرد: گسترش علم و دانش به مناطق مختلف به ویژه روستاها با همت آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی زمینه ساز رشد و ترقی این مناطق شده است.

انتهای پیام/ز 573

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار