استاندار قزوین
استاندار قزوین گفت: این استان در سال جاری رتبه برتر کشور را در زمینه رعایت حقوق شهروندی کسب کرده است اما تا رسیدن به نقطه ایده آل در این خصوص فاصله دارد.
کد خبر: ۹۴۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲ 03 March 2021

 

هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی، افزود: باید درباره رعایت حقوق شهروندی در ادارات و دستگاه‌ها بسیار برنامه و ریزی و تلاش کنیم تا به شاخص‌های اصلی تعیین شده در این خصوص برسیم.
وی افزود: باید سعی کنیم نحوه عملکرد خود را در برخی از شاخص‌های استانی ارتقا دهیم تا سال آینده، عملکرد بهتری را در آنها داشته باشیم.
جمالی پور با تاکید بر ساماندهی مطب پزشکان، افزود:بسیاری از مردم معترض هستند که مطب‌های برخی پزشکان نوبت دهی را منوط به مراجعه حضوری کرده‌اند که موجب نارضایتی شهروندان،ایجاد ترافیک در مرکز شهر و نقض حقوق شهروندی می‌شود.
وی اضافه کرد: مطب‌های پزشکان در استان حتما باید ساماندهی شوند چون اجرای نظم باید اول از نخبگان جامعه شروع شود که در راستای حقوق شهروندی است.
استاندار گفت: دانشگاه علوم پزشکی مکلف شود ساماندهی مطب پزشکان را انجام دهد چون اگر حقوق عامه را رعایت نکنند می‌توان مطب پزشکان متخلف را بست.
جمالی پور با تاکید بر ساماندهی حاشیه نشینی در شهر قزوین، گفت: باید حوزه اجتماعی شهرداری در این زمینه ماموریت پیدا کند و یک برنامه توانمندسازی جامعه هدف با مشارکت دستگاه‌ها از جمله سازمان صمت تعریف گردد.
استاندار قزوین گفت: باید مباحث مربوط به توانمندسازی مناطق پرخطر و حاشیه نشین از اشتغال،ساماندهی و کمک به بافت فرسوده و... دسته بندی شود و یک کارگروه برای تعیین ماموریت‌های دستگاه‌ها تعریف گردد تا هرچه سریعتر به نتیجه مطلوب برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار