معاون سازمان صمت استان قزوین خبر داد
معاون سازمان صمت استان قزوین گفت: به منظور تعدیل قیمت‌ها و رفع هر گونه نگرانی مرغ منجمد از همین هفته با قیمت مصوب هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازارها توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 03 March 2021

 

محمدعلی بیشه ای در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در خصوص توزیع مرغ در استان هیچ گونه نگرانی‌ای نداریم، مرغ کشتار روز همه روزه بین ۹۰ تا ۱۱۰ تن در استان قزوین توزیع می‌شود که پاسخگوی مصرف معمول استان است.

وی گفت: به منظور تعدیل قیمت‌ها و رفع هر گونه نگرانی مرغ منجمد هم از همین هفته با قیمت مصوب هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در بازارها توزیع می‌شود.

معاون سازمان صمت استان قزوین یادآور شد: ارائه مرغ منجمد در بازار نگرانی‌های استان برای تأمین نیاز استان به خصوص در شب عید را رفع می‌نماید.

وی پیرامون عرضه میوه شب عید در استان قزوین نیز عنوان کرد: همانند سال‌های گذشته به منظور تنظیم بازار و برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها سازمان صنعت معدن و تجارت استان اقدام به برپایی چادرهای ارائه مستقیم میوه می‌نماید.

معاون سازمان صمت استان قزوین گفت: با رایزنی‌هایی که با اتاق اصناف استان قزوین انجام داده‌ایم قیمت میوه در این این محل‌ها به طور قطع پایین‌تر از قیمتی است که هم اکنون در بازار در حال عرضه است.

بیشه ای بیان کرد: قیمت پایین مراکز مستقیم عرضه میوه روی قیمت کلی بازار هم اثر می‌گذارد و قیمت‌های حال حاضر را تعدیل می‌کند.

وی یادآور شد: چادرهای عرضه میوه به طور معمول از ۲۰ اسفند فعالیت خود را آغاز می‌کنند و ممکن است این تاریخ چند روزی جلو و یا پیش تر باشد که بنا به درخواست بازار در خصوص آن تصمیم گیری خواهد شد.

این مسئول توضیح داد: از بین متقاضیان عرضه میوه تنظیم بازار تعداد ۳۰ مباشر انتخاب می‌شوند تا مجوزهای برپایی جایگاه را از شهرداری کسب نمایند، در عین حال همین روند در شهرستان‌ها نیز ادامه دارد و فروشگاه‌های قابل اطمینان سازمان صمت هم میوه تنظیم بازار در اختیار شهروندان قرار خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار