شهردار قزوین گفت: با توجه به ایام شرایط کرونا طرح استقبال از بهار در قزوین اجرا می شود ولی ما پذیرش مسافر و گردشگر را در این ایام نخواهیم داشت .
کد خبر: ۹۴۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 02 March 2021

 

سیاوش طاهرخانی روز سه شنبه در شورای ترافیک استان که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، امسال نیز همانند هر سال علاوه بر ارائه خدمات عمومی در سطح شهر اقداماتی در راستای خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان و ارتقای سطح رضایتمندی آنان در دستور کار قرار دارد.
وی اظهار داشت: سال‌های گذشته بیشتر برنامه‌های این شهرداری در راستای جذب مسافران نوروزی انجام می‌شد اما در ایام نوروز سال ۱۴۰۰ پذیرش مسافران نخواهیم داشت و برنامه‌ها در راستای تقویت روحیه شهروندان و پاکیزگی شهری خواهد بود.
طاهرخانی با اشاره به اقدامات برنامه‎ریزی شده در اجرای طرح استقبال از بهار افزود: در آستانه فرارسیدن فصل بهار و با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری، طرح گلکاری بهاره در استان قزوین در دست اجرا است و مرمت و روکش آسفالت تمام معابر اصلی سطح شهر در دستور کار قرار گرفته است.
شهردار قزوین تاکید کرد: مردم در شرایط کنونی نیازمند روحیه مضاعف هستند بنابراین فضا سازی شهری، گل کاری‌ و نصب بنر تعطیل نخواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین در ایام نوروز بنرهای مناسبتی را نصب خواهد کرد و عوامل آتش نشانی، پرسنل خدمات شهری، فضای سبز و ترافیک در ایام عید در آماده ‎باش به سر خواهند برد.
طاهرخانی تاکید کرد: بهار ۱۴۰۰ به واسطه شیوع ویروس کرونا اقداماتی برای جلوگیری از انتقال بیماری در جامعه برپایی چادر در سطح پارکها و بوستان‌ها و اسکان مسافر خودداری خواهد شد.
وی افزود: بهسازی تجهیزات ترافیکی در قالب طرح استقبال از بهار در سطح معابر شهری در دستور کار قرار گرفته است و تعویض تابلوهای اخباری و انتظامی فرسوده و آسیب‌دیده همچنین رنگ‌آمیزی پایه تابلوها، دکل چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و چشمک‌زن از جمله اقدامات خواهد بود.
قزوین دارای سه منطقه شهرداری است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار