مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر؛
تابناک- مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: نشست "انتخابات و نقش رسانه"  در استان برای آمادگی بیشتر رسانه‌ها در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۹ 02 March 2021

به گزارش خبرنگار تابناک از بوشهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در خصوص برگزاری این نشست بیان کرد: نظر به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در خرداد ماه 1400، نشست "انتخابات و نقش رسانه" با رویکرد نقش مهم رسانه ها در آماده سازی افکار عمومی جهت مشارکت مردم در انتخابات برگزار می‌شود.

فاطمه کرمپور عنوان کرد: این نشست با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم استان، دادستان عمومی و انقلاب استان، اعضای ستاد انتخابات استان و مدیران حوزه رسانه استان بوشهر برگزار می شود.

وی افزود: همچنین در این نشست از رئیس و اعضای خانه مطبوعات و رسانه،  مدیران مسئول روزنامه ها، هفته نامه ها و دوهفته نامه ها، مدیران پایگاه های خبری و نمایندگان نشریات سراسری و خبرگزاری ها جهت  حضور در این نشست دعوت به عمل می آید.

کرمپور ضمن تاکید بر این موضوع که انتخابات مهم‌ترین فرآیند و رکن توسعه سیاسی، عامل استقرار و استمرار همه نظام‌های مردم سالار است، اظهار کرد: تنویر افکار عمومی یکی از مهم‌ترین وظایف رسانه‌ها است..

وی با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویداد های سیاسی و اجتماعی و ملی پیش رو است، گفت: برگزاری انتخاباتی قانونمند، باشکوه، سالم و امن و با حضور حداکثری اولویت ارکان نظام رهبری، همه مجریان انتخابات و ملت ایران است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهردر پایان با اشاره به اینکه هر چه بیشتر زمینه فعالیت رسانه‌ها فراهم کنیم یقیناً در زمینه سازی توسعه همه جوانب نقش بیشتری خواهند داشت، خاطرنشان کرد: هر چه رسانه گسترده‌تر فعالیت کند زمینه توسعه و رشد استان بیشتر خواهد شد..

لازم به ذکر است که این نشست روز سه شنبه 12 اسفندماه سال جاری ساعت 10:30 صبح در محل سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با رعایت کامل شیوه نامه های بهداششتی برگزار می گردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار