فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:
سردار معروفی گفت: عزت ایرانی که امروز همه به دنبال مذاکره با آن هستند مرهون خون شهدا است.
کد خبر: ۹۴۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ 28 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، امروز در یادواره شهدای راین با اشاره به اینکه اگر دیروز امتحان توده‌های ملت ایران بود و رسالت خود را به خوبی انجام دادند؛ امروز، امتحان، امتحان نخبگان است،گفت: مبادا جمعیت نخبگان از توده‌ها عقب بیفتد، زیرا امروز شرایط ما شرایطی است که نخبگان در معرض امتحان سخت الهی قرار دارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به برگزاری یادواره شهدای راین، از این شهر به عنوان شهری انقلابی با عقبه ارزشمند، سلحشوری، مجاهدت و ایستادگی در جبهه حق یادکرد که از ورود به گلزار شهدای آن مشهود است.

سردار معروفی از مؤلفه‌های پیروزی و دفاع مقدس سخن گفت و آن را شامل ایمان عملی به خدا، وحدت واقعی، رهبری و مدیریت صحیح اسلامی دانست و بیان داشت: با ایمان واقعی به خدا بود که از هیچ قدرت استکباری نترسیدند.

اوبا اشاره به اینکه وحدت کلمه و برای خدا و حول ولایت برای اجرای فرمان الهی، افزود: وحدت و عزتی ، شرافت و بزرگی به بار می‌آورد که حول ولایت و در مسیر حق باشد.

سردار معروفی گفت: رهبری مولفه اول و دوم را در یک جبهه قرار داد و مدیریت کرد و ایرانی که امروز نه در منطقه خود که در حوزه بین الملل بازیگر است و دنبال مذاکره با او هستند این عزت مرهون خون مجاهدان ارزشمند است که همه وجود خود را تقدیم ملت و انقلاب و دین خدا کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: امام (ره) صحنه نبرد را پیامبرگونه مدیریت کرد و امام خامنه‌ای عین او، اما با پیچیدگی شدیدتر و وضعیت حساس‌تر منطقه و بین الملل و درون کشور، آن را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

اوافزود: اگر بخواهیم برای انقلاب فهرست تعریف کنیم باید ساعت‌ها از بزرگی و قابلیت آن سخن به میان بیاوریم و اگر تنها خروجی انقلاب، ولایت باشد برای ما بس است که اگر این جایگاه نبود وضعیت امروز ما از پاکستان و افغانستان بدتر بود.

سردار معروفی با اشاره به پیروی انصارالله یمن، حزب الله لبنان و... از نظام سیاسی جمهوری اسلامی؛ بیان کرد: دشمن جنگ با این سه مؤلفه را آغاز کرده و ما باید درس مراقبت و مواظبت و عبرتِ تکرار نشدن تاریخ را مد نظر داشته باشیم.

او تهی کردن جوانان از ایمان به خدا و اهل بیت(ع) به دست دشمنان با محور لجن پراکنی در فضای مجازی برای هجوم به اندیشه زیبای جوان را مورد اشاره قرار داد و از دیگر راهبرد‌های دشمن ایجاد انشقاق میان حاکمیت و مردم و امام و امت دانست و منتقدانه گفت: چرا ناکارآمدی بعضی‌ها را به گردن ولایت می‌اندازند؟ انشقاق، هدف گذاری دشمن و بدخواهان و کج اندیشان برای بی ثبات سازی انقلاب است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در حالی همه مشکلات را متوجه کسی می‌کنند که رهبر جامعه و جهان اسلام است که اگر از ایشان تبعیت می‌کردند، کوچکترین مشکل اقتصادی نداشتیم، زیرا اگر اقتصادمقاومتی که ایشان برای سفره مردم داشت، عملیاتی شده بود امروز مشکل نداشتیم.

او با بیان اینکه امام خامنه ای، امروز را می‌دید که از سال‌ها قبل فریاد زد و ۱۹ شعار سال را اقتصادی نام گذارد، زیرا امام احساس می‌کند اگر کشتی را مراقبت نکند با کوه برخورد می‌کند؛ افزود: اما ما جز شعار و برگزاری سمینار چه کردیم؟ به شعار اماممان به عنوان فتوا نگاه نکردیم.

سردار معروفی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه من مخالف این هستم که مکتب و شخص کم نظیر و بی نظیر حاج قاسم را با خاطره معرفی کنیم؛ درباره نظام ولایی، سیاسی و رفاقت حاج قاسم مطالبی بیان کرد و با تصریح به اینکه او ذوب در ولایت بود؛ بیان کرد: کسانی که ذوب در ولایت را نفهمیدند، مشکل از خودشان است و نباید دنبال نظام سیاسی آن‌ها چرخید، باید دنبال نظام اعتقادی آن‌ها بچرخید که مشکل دارد.

او با اشاره به اینکه عده‌ای تا زمانی که وکیل و وزیر هستند، ولایت پذیر اند؛ افزود: عده‌ای می‌خواستند حاج قاسم را از سوریه و جبهه مقاومت برگردانند؛ می‌خواستند مالک را برگردانند و صفین را تکرار کنند، اما آنچه او انجام داد که امام خویش می‌خواست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تصریح به اینکه مکتب حاج قاسم مکتب دست گرفتن و نه مچ گرفتن و دعوا و کدورت است گفت: بحث ما بحث انقلاب و ملت است؛ شخصی نیست که بعضی با دعوای شخصی ذهن مردم را درگیر می‌کنند؛ این از کوچکی انسان‌ها در نظام بزرگ است.

او با بیان اینکه نیاز به افرادی داریم که مانند حاج قاسم عمل کنند و ما عملگرا می‌خواهیم افزود: چرا باید افکار ملت را منحرف کنیم؟ امروز در کشور، آقایی جایی ندارد بلکه نوکری بالاترین افتخار در نظام است .

سردار معروفی گفت: مسئول باید بین مردم و ملجأ و تکیه گاه آن‌ها باشد و مردم حس کنند پشتیبان آن‌ها است و در این مسیر اخلاص شاه کلید اصلی باشد.

اودر بخش پایانی سخنانش تأکید کرد: جدای از یادواره‌های استانی و محله‌ای و... یادواره‌های شهدا را باید به سمت خانواده‌ها ببریم و به تعداد ۶۵۰۰ شهید استان در خانه شهدا یادواره برگزار شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بریده باد دست و زبانی که می‌خواهد نام مقدس شهید را حذف کند؛ اما اگر جبهه انقلاب و بچه‌های انقلاب مراقبت بکنند این حفظ خواهد شد و این شبکه باید تبدیل به یک جریان در انقلاب اسلامی شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار