معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام:
محمدرضا شیرخانی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام، اظهار داشت: ۱۳ اثر از طرف انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام به دوازدهمین دوره ملی نشریات دانشجویی تیتر ارسال شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 27 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام بیان داشت: نشریات دانشجویی از ارکان اثربخش فعالیت‌های فرهنگی و  اجتماعی دانشگاه ایلام هستند، که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه در قالب ۵۷ نشریه فرصت مغتنمی  را برای کسب مهارت‌ و انتقال تجربیات در اختیار دارند و در سال جاری علیرغم پدیده کرونا همچنان با نشاط به فعالیت‌ خود بصورت غیرحضوری و در قالب فضای مجازی و الکترونیک ادامه داده و توانستند آثار فاخری را به چاپ برسانند.

وی تصریح کرد: جشنواره سراسری نشریات دانشجویی موسوم به  تیتر، هر ساله با هدف ارتقای روزنامه‌نگاری در فعالان و علاقمندان نشریات دانشجویی و توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی برگزار می‌گردد.

شیرخانی اضافه کرد: امسال دوازدهمین دوره از این جشنواره در پنج بخش اصلی شامل: «آثار برگزیده»، «نشریات برگزیده»، «فضای مجازی»، «بخش ویژه» و «سرزمین مادری» در حال برگزاری است، که با هماهنگی‌های انجام شده و ایجاد بستر مناسب برای دانشجویان و فعالان حوزه نشر دانشگاه در بازه زمانی ثبت آثار، در نهایت ۱۳ اثر برگزیده به این رویداد ملی از طرف انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه ایلام ارسال شد.

عضو هیئت رئیسه دانشگاه ایلام با تشکر از همه فعالان نشریات دانشجویی، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان دانشگاه بتوانند عنوان‌های خوبی را در این جشنواره کسب نمایند./ح

 

بیشتر بخوانید 

رسالت مطبوعات محلی دو زبانه درحفظ هویت زبان مادری

تشکیل شورای مشورتی در سطوح دانشجویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار