مراسم پدران آسمانی به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیرکل بنیاد مرکزی در بنیاد اراک برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷ 24 February 2021

 

به گزارش تابناک مركزي، مصطفی دادوند در این مراسم که با حضور پدر شهید ضیغمی و فرزندان شهید محمدی و آخوندی به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر برگزار شد با گراميداشت ياد و خاطره پدران شهید گفت: نقش پدران شهدا در تربیت فرزندان ارزشمند و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت قابل‌تقدیر است.
وی با اشاره به شرایط جامعه و وجود ویروس کرونا افزود: باید این برنامه‌ها را که به‌صورت مجازی برگزار می‌شود را قدر بدانیم و از برکت وجود پدران و خانواده‌های شهدا نهایت بهره را ببریم.
دادوند ادامه داد: پدران شهدا به ما درس ايستادگي و مقاومت دادند و صبر و استقامت آن‌ها مثال‌زدنی است.
وی اظهارداشت: پدران شهدا نماد ايثارگري و ازخودگذشتگي در جامعه هستند و در پایبندی به دين و اسلام تا تقديم جانشان جلو رفتند، دست از زندگی مادي برداشتند و معرفت الهي و قرب حق‌تعالی را انتخاب كردند.
رئیس بنیاد با اشاره به اینکه رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید در اولویت برنامه مسئولان باشد ادامه داد: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از کم‌توقع‌ترین افراد جامعه هستند و بیش از هر چیز دغدغه انقلاب و نظام اسلامی و تأسی از ولایت‌فقیه را دارند.
گفتني است این مراسم با حضور پدر شهید حمیدرضا ضیغمی و دکتر هادی محمدی و علی آخوندی فرزندان شهید در دفتر بنیاد اراک به‌صورت ویدئوکنفرانس با مدیرکل بنیاد مرکزی برگزار شد.
شهید حمیدرضا ضیغمی متولد ۱۲ تیر ۱۳۴۳ و در تاریخ ۲۲. اردیبهشت ۱۳۷۶ به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید محمدعلی محمدی متولد ۱۲خرداد ۱۳۱۹ و در تاریخ دوم فروردین ۱۳۶۱ در منطقه شوش به درجه رفیع شهادت نائل شد.
شهید قدرت اله آخوندی متولد دوم مرداد ۱۳۲۶ و در تاریخ هفتم اسفند ۱۳۶۵ عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار