فرماندار کنگاور با اشاره به وقوع برخی حوادث طبیعی و غیرطبیعی در سال‌های گذشته در استان کرمانشاه، بر لزوم افزایش آمادگی برای مقابله با آنها تاکید کرد و خواستار اهتمام همه مسوولان شهرستان به رعایت الزامات پدافند غیرعامل شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷ 23 February 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا؛ فرزاد الماسی در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان کنگاور که در سرسرای فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ‌کشور در حوزه پدافند عامل در وضعیت خوبی قرار دارد و از مدرن ترین تجهیزات نظامی و صنعت پیشرفته موشکی بهره مند است، ولی این نافی بی توجهی به پدافند غیرعامل نیست.
وی تصریح کرد: در حوزه پدافند غیرعامل باید با آسیب شناسی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، ارایه راهکارهایی عملیاتی و برنامه ریزی از آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران احتمالی برخوردار باشیم.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در کنگاور در ادامه بیان داشت: پدافند غیرعامل می‌تواند به عنوان یک نیاز ضروری و یک مقوله مستمر و دایمی و بنا برتاکیدات فراوان مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه‌های رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی و ایجاد بازدارندگی، ارتقای ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در بخش‌های مختلف عمومی و اجرایی شود.
الماسی در ادامه بر ضرورت فعال سازی ۱۱ کارگروه ذیل شورای پدافند غیرعامل شهرستان تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: ارایه آموزش های لازم، برگزاری رزمایش های ناگهانی و لحظه ای و تشکیل جلسات کارگروه‌ها از جمله برنامه های شهرستان است.
فرماندار کنگاور در خاتمه تاکید کرد: انتظار می رود با مساعدت و همکاری شایسته مدیران و شهرداران، این امر مهم بیش از گذشته در جهت حفظ و حراست و مصون سازی و کاهش آسیب پذیری جامعه گسترش، اجرایی و عملیاتی شود.
شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار