رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) با دریافت نشان خادم تشرفی حرم مطهر گفت: نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت مردم، دولت و نهادهاست.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 22 February 2021

به گزارش تابناک قم، سرلشکر محمدحسین باقری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه نیروهای مسلح با فرماندهی توانمند رهبر معظم انقلاب همیشه درحال رشد هستند و به برکت خون شهیدان و لطف خداوند توانسته‌اند با مشکلات مقابله و امنیت و دفاع مطمئنی را برای کشور برقرار کنند که به امید خدا این اقتدار پایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: در دو سال آخر دوران ریاست جمهوری، رئیس جمهور سابق آمریکا در بخش دفاع و امنیت شیطنت‌هایی از دشمن سرزد اما با تلاش‌های نیروهای مسلح ایران، نتیجه‌ای به دنبال نداشت و در روزهای آخر هم احتمال برخی تحرکات وجود داشت اما رزمایش‌ها و قدرت‌نمایی‌ها جواب محکمی به این احتمالات بود.

سرلشکر باقری از برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر موشکی، دریایی و زمینی یاد کرد و گفت: این رزمایش‌ها با فرمان رهبری و به صورت پیش‌بینی نشده بود اما نیروهای مسلح به‌خوبی توانستند با بهره‌مندی از آن‌ها، آمادگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف دفاع کشور درحال تلاش هستند، عنوان کرد: در این رزمایش‌ها بخشی از توان و دستاوردهای نظامی به نمایش گذاشته شد.

سرلشکر باقری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت مردم، دولت و نهادهاست، مطرح کرد: با شیوع ویروس کرونا، ۵۸ بیمارستان نیروهای مسلح برای خدمت‌رسانی به مردم بسیج شدند و در طرح شهید سلمیانی نیز با محوریت بسیج و سپاه ۷۵ درصد مردم زیر پوشش قرار گرفتند و آمار فوتی‌ها از ۵۰۰ نفر در روز به زیر ۸۰ نفر رسیده است.

خاطرنشان می‌شود، در این دیدار نشان خادم تشرفی حرم مطهر بانوی کرامت توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، به سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اهدا شد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار