حجت احسان بخش طلبه حوزه علمیه قم طی نامه‌ای به آیت الله نوری همدانی پیرامون دیدار موسوی تبریزی با شیخ فتنه، خواستار مواضع انقلابی ایشان شد.
کد خبر: ۹۴۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۵ 22 February 2021

به گزارش تابناک قم، حجت احسان بخش طلبه حوزه علمیه قم طی نامه‌ای به آیت الله نوری همدانی پیرامون دیدار موسوی تبریزی با شیخ فتنه، خواستار مواضع انقلابی ایشان شد.

متن این نامه به شرح زیر است:

حضرت آیت الله نوری همدانی ادام الله ظلکم الشریف

سلام علیکم

با عرض ارادت وافره محضر شریفتان، قطعاً مواضع انقلابی حضرتتان در مقاطع مختلف انقلاب از جمله در مخالفت قاطع با عوامل فتنه ۸۸ یکی از مواضع کم نظیر و باشکوه مرجعیت در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان حضرت امام خامنه‌ای است؛ و شعار زیبایی که آن زمان در دفاع از رهبری معظم انقلاب ایراد فرمودید: خامنه‌ای کوثر است دشمن او ابتر است که مشت محکمی بر دهان فتنه گران و دشمنان نظام و انقلاب بود، از خاطر این ملت انقلابی فراموش نخواهد شد.

حال در اواخر این دولت علی رغم مخالفت با قانون، رفع حصر علنی‌تر شده و سید فتنه موسوی و شیخ فتنه کروبی از آزادی‌های نامشروع خود استفاده می‌کنند و چه تلفنی و چه حضوری به ملاقات دوستانشان می‌روند و بعضی دوستان خود را به خانه خود دعوت می‌کنند و اخبار و تصاویر آن را منتشر میکنند.

اما با کمال تعجب شاهد هستیم که داماد شما، آقای موسوی تبریزی به دیدار شیخ فتنه گر و از سران فتنه ۸۸، کروبی رفته است!

همان طور که جنابعالی کاملا مستحضر هستید کروبی از سران فتنه ۸۸ و مسئول خون‌های ریخته شده جوانان بی گناه در آن سال است و او کسی است که طی این سال‌ها بار‌ها به رهبر معظم انقلاب جسارت و توهین‌های زننده کرده است و با رأفت نظام هنوز زنده است و اعدام نشده است؛ و همچنین مستحضر هستید، رهبر معظم انقلاب بار‌ها و بار‌ها به فتنه ۸۸ در سخنرانی‌های مختلف خود اشاره کردند حتی در سخنرانی آخرین خود با مردم تبریز باز به فتنه ۸۸ اشاره فرمودند.

قطعاً میدانیم حضرتتان، با دامادتان آقای موسوی تبریزی اختلاف فکری دارید و وی از روحانی‌های اصلاح طلب محسوب می‌شود، ولی دیدار با یکی از رئوس فتنه و توهین گر به رهبر معظم انقلاب گناهی نابخشودنی است که لباس مطهر جنابعالی را به دلیل این انتساب فامیلی، لکه دار خواهد کرد؛ لذا متواضعانه از حضرت عالی تمانا دارم همچون گذشته که بار‌ها علیه این فتنه گران موضع گیری فرمودید در اینجا نیز انقلابی عمل فرموده و نگذارید از جنابتان سوءاستفاده گردد.

قطعاً اتخاذ موضع علنی در مخالفت با این اقدام دامادتان موجب خوشحالی خانواده‌های شهدا و دلدادگان به انقلاب و ناراحتی دشمنان این نظام و انقلاب خواهد شد.

با عرض پوزش و ارادت فراوان به محضرتان

حجت احسان بخش
طلبه حوزه علمیه قم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار