تابناک-فرماندار بندرعباس از آمادگی ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴ 21 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان ، عزیزاله کناری فرماندار در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بندرعباس گفت: شروع ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهرها همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۰ به مدت ۷ روز تا سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۶ ادامه دارد.

وی در ادامه بیان داشت: ثبت نام شورای اسلامی روستایی و تیره های عشایری نیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۱۶ شروع و به مدت یک هفته تا روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱/۲۲ ادامه خواهد داشت.

بر اساس تبصره ی ۳ ماده ی ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی ، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سوء پیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد را ارائه نمایند.

فرماندار بندرعباس تصریح کرد: فرایند ثبت نام اولیه داوطلبان در این حوزه بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه ای که اعلام خواهد شد می باشد و داوطلبین می توانند فرایند ثبت نام را در منزل و دفاتر خدمات الکترونیکی انجام دهند.

وی افزود: با توجه به ماده ۳۲ قانون انتخابات اشخاصی که به واسطه مقام و شغل خود از داوطلب شدن برای شوراهای اسلامی محرومند باید قبل از ثبت نام از سمت خود استعفاء نموده و به هیچ وجه در آن پست شاغل نباشند.

عزیزاله کناری در پایان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی از داوطلبان درخواست می شود که فرایند ثبت نام خود را به روزهای پایانی واگذار نکنند تا باعث ازدحام نگردد.

انتهای پیام/ز446

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار