مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان گفت: ثبت نام حوزه علمیه از ۲۵ بهمن ماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.
کد خبر: ۹۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 21 February 2021

 

به گزارش تابناک سمنان حجت الاسلام مجد مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پذیرش طلاب در ۱۲ مدرسه علمیه سراسر استان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به عبارتی سطح ۲، ۳ و ۴ حوزه علمیه انجام می‌شود.

او افزود: ازمون کتبی برای شرکت کنندگان ورودی سطح ۲ بیست و پنجم تیر ۱۴۰۰ و سطح ۳ و ۴ در چهارم تیر ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مجد با بیان اینکه ۴۰ اثر به همایش ملی نقش زنان در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارسال شده است گفت: ۴ اسفند ایین اختتامیه این همایش برگزار و ۳ اثر حائز رتبه برتر انتخاب و ۶ اثر دیگر نیز به مناسبت میلاد امام نهم جواد الائمه برگزیده و تجلیل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان ابراز داشت: استان سمنان به نسبت جمعیت در جذب طلاب و مباحث فرهنگی و پژوهشی دارای رتبه برتر است.

او با بیان اینکه طلاب استان در بحث مبارزه با کرونا فعالت‌های جهادی بسیار خوبی انجام دادند افزود: راه اندازی قرارگاه دختران حاج قاسم حدود ۵۰۰ نفر، تجهیز و مشاوره به بیماران کرونایی و خانواده آن‌ها، کارگاه‌های دوخت ماسک، تهیه بسته معیشتی در قالب طرح مواسات، پخت غذای گرم، قربانی بالغ بر ۱۰۰۰ راس گوسفند، برگزاری جلسات قرانی در فضای مجازی، اعزام مبلغین به منازل و پایگاه‌ها، برگزاری پویش نذر خون از جمله اقدامات طلاب جهادگر در استان بود.

در استان سمنان بیش از ۳ هزار نفر در ۱۲ مدرسه علمیه در ایوانکی، بسطام، سرخه، مهدیشهر، شاهرود و سمنان در سطح ۲ کارشناسی،۳ کارشناسی ارشد و ۴ دکتری مشغول به تحصیل هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار