معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نام نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شکل غیر حضوری و الکترونیکی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ 20 February 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: سید احمد احمدی‌زاده،افزود: بر این اساس، داوطلبان انتخابات شوراها می‌توانند با مراجعه به سایت وزارت کشور نسبت به بارگذاری نرم‌افزار (اپلیکیشن) بر روی تلفن همراه خود اقدام و سپس از طریق آن نام‌نویسی کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر این، نسخه دسکتاپ (ویندوزی) این نرم‌افزار نیز به منظور نصب بر روی رایانه و لپ تاپ تهیه شده تا داوطلبانی که امکان استفاده از نرم افزار موبایلی برای آنها میسر نیست با استفاده از نسخه تحت ویندوز اقدام به ثبت نام کنند.
او گفت: پس از انجام ثبت نام، یک پیامک حاوی کد رهگیری از وزارت کشور برای داوطلب ارسال می‌شود که بر اساس آن فرد در زمانی که برای او مشخص می‌شود برای تایید نهایی ثبت نام و ارائه امضا، به بخشداری یا فرمانداری مراجعه می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بیان کرد: بر اساس جدول زمانبندی، ثبت نام از داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهرها در استان فارس همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح چهارشنبه بیستم اسفندماه ۹۹ آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه بیست و ششم همین ماه ادامه دارد.
احمدی‌زاده افزود: داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و تیره‌های عشایری نیز از ساعت هشت صبح دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۸ یکشنبه ۲۲ همین ماه فرصت دارند تا اقدام به ثبت نام کنند.
وی بیان کرد: همچنین به منظور آشنایی هرچه بیشتر دست اندرکاران برگزاری انتخابات در زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، برنامه زمان بندی ارائه آموزش تنظیم شده که این آموزش‌ها از یکشنبه سوم اسفند ۹۹ به شکل حضوری همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و به شکل غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس ارائه خواهد شد.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار