مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر استان قزوین به اجرا در آمد .
کد خبر: ۹۴۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹ 20 February 2021

 

مدیر کل بنیاد مسکن استان قزوین گفت:اجرای مرحله اول این طرحاجرای مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین برای شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر قزوین همچون آبیک ، اقبالیه، تاکستان ، محمودآباد و بیدستان با تأمین زمین از سوی اداره راه و شهرسازی آغاز شده است.

اصغر گونجی افزود: بنیاد مسکن یکی از متولیان تأمین مسکن برای دهک‌های میانی، در مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن است که در این زمینه۲۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گفت: از هزار و ۴۸۰ نفری که در این طرح ثبت نام کرده اند ۲۰۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند و مبلغ ۴۰ میلیون تومان، پرداخت کردند.

گونجی افزود: ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن ، برای شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر ، آغاز شده است و شهروندان واجد شرایط می‌توانند برای ثبت نام در سامانه طرح ملی مسکن اقدام کنند.

این مسوول ادامه داد: پروژه هزار و ۳۰۰ واحدی شهرک مهرگان هم فاز بعدی طرح اقدام ملی مسکن است که طراحی و آماده سازی آن توسط بنیاد مسکن در سه نقطه از شهرک مهرگان اجرا خواهد شد.

گونجی افزود: تلاش‌ها بر این است که افتتاح و کلنگ زنی، این طرح در اسفند ماه سال جاری کلید بخورد.

وی اظهار داشت: متقاضیان واجد شرایط برای این پروژه، با استفاده از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بانک مسکن و آورده‌های خود، با قیمت متری ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تا سه میلیون تومان، بر اساس تورم، صاحب خانه خواهند شد.

گونجی با بیان اینکه، این پروژه‌ها متفاوت از مسکن مهر هستند؛ افزود: پروژه اقدام ملی مسکن، با ارتفاع سه طبقه و ۶ واحد ساخته می‌شود که این تصمیم برای کاهش مشکلات برج نشینی در این شهرک اتخاذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار