رییس شورای عالی استان ها خبر داد؛
تابناک-رییس شورای عالی استان ها از تدوین اطلس سرمایه گذاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور خبر داد و گفت: فرصت های سرمایه گذاری در روستاها و شهرها با استفاده از این بستر به راحتی قابل معرفی است و گر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، می توان جهش خوبی در حوزه تولید و اشغال به‌ویژه در مناطق روستایی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۲۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷ 19 February 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، علی رضا احمدی در دیدار با استاندار هرمزگان گفت: بر اساس قانون، مصوبات شورای عالی استان ها همسان مصوبات هیات وزیران است و پس از بررسی توسط کمیته تطبیق قوانین مجلس، لازم الاجرا می شود.

احمدی با اشاره به تصویب طرح جامع مدیریت یکپارچه شهری و روستایی، افزود: هم مجلس و هم نمایندگان شورای عالی این طرح را در مجلس ارائه کردند که مورد تصویب قرار گرفت و مفاد آن در کمسیون در حال بررسی است و به زودی به صحن علنی می آِید.

وی با اشاره به وظایف نظارتی شوراهای اسلامی، اظهار کرد: سامانه ملی ثبت تخلفات بر اساس بعد نظارتی شوراها با حضور رییس قوه قضاییه رونمایی شد و مردم روستاها و شهرهای سراسر کشور می توانند از طریق این سامانه، تخلفات را گزارش کنند و پس از بررسی این گزارشات در اختیار نهادهای نظارتی نیز قرار خواهد گرفت.

تدوین اطلس سرمایه گذاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور

رییس شورای عالی استان ها همچنین از تدوین اطلس سرمایه گذاری در شهرها و روستاهای سراسر کشور خبر داد و گفت: فرصت های سرمایه گذاری در روستاها و شهرها با استفاده از این بستر به راحتی قابل معرفی است و گر از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، می توان جهش خوبی در حوزه تولید و اشغال به‌ویژه در مناطق روستایی داشته باشیم.

تدوین سند تحول شوراها و شورای عالی و سامانه جامع شوراهای اسلامی شهر و روستا از دیگر اقدامات در دست اجرای شورای عالی استان هاست که احمدی در این نشست به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ز415

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار