مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: باید جامعه را با سفره معنوی آشتی داد و در این مسیر مهمترین کار تلاوت قرآن و دعا است و مداحان باید کار هدایت گری و راهبری انجام دهند که این اولویت اصلی مداحان است.
کد خبر: ۹۴۱۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 18 February 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت الاسلام محمد صادق مهرابی پیش ظهر پنجشنبه در نشست تخصصی رؤسای کانون مداحان استان فارس تاکید کرد: کسی که در مسجد حضور دارد خداوند به او عنایت کرده و جای شکر و قدردانی دارد.

وی خطاب به مداحان و ذاکرین اهل بیت (ع) ادامه داد: مهمتر از اینکه وارد راهی شوید، استمرار و ادامه آن راه است و توجه داشته باشید به عنایتی است که اهل بیت (ع) داشته که یک جوان به واسطه سخنان شما در مسیر قرار بگیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس یادآور شد: اگر بخواهیم در حوزه‌های مختلف به انقلاب اسلامی نمره کم بدهیم، فقط برای تربیت حاج قاسم به دست مداحان و مساجد، باید نمره بیست به انقلاب داد زیرا شهید حاج قاسم مکتب، مدرسه و راه شد.

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد: مهمترین تکلیف در ماه رجب بازگشت جامعه به معنویت است که امروز خلع و بحران جدی، کسست بین خالق و مخلوق است که باعث فاصله گرفتن از سفره دعا و روضه شده است.

وی ادامه داد: باید جامعه را با سفره معنوی آشتی داد و در این مسیر مهمترین کار تلاوت قرآن و دعا است و مداحان باید کار هدایت گری و راهبری انجام دهند که این اولویت اصلی مداحان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: آبروی مداحان به میز، صندلی و اعتبار نیست شهید حاج قاسم، عناوینی مانند دکتر، مهندس و.. نداشت اما همه عنوان‌ها برای او گریه کردند.

حجت الاسلام مهرابی یادآور شد: باید خودمان و خانواده را توانمند کنیم زیرا اگر قرار است رهبری کنیم و رو به جلو حرکت کنیم باید توانمند و امیدوار بود و نمی‌شود ایستاد و دیگران را حرکت داد و این انتظار از شبکه تبلیغی و شبکه مداحان است.

وی تاکید کرد: سال ۱۴۰۰ گذر تاریخی در انقلاب اسلامی است که باید داشته‌ها را حفظ کنیم و امیدوار بود و باید بیشتر از همه هم افزایی و نقش آفرین باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: امروز شرایط انقلاب بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و همدلی است و نباید هیچ چیز باعث ناراحتی و جدایی شود و ذاکر اهل بیت (ع) باید به وحدت و انسجام در جامعه و حتی بین مسئولین کمک کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار