آخرین فرصت ارسال آثار ۲۸ اسفند؛
تابناک سمنان: جواد نصیری دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات گفت: ۱۲۳ اثر، در فرصت حدود یکماه مانده به پایان مهلت ارسال آثار، به دبیرخانه این جشنواره در سمنان رسید.
کد خبر: ۹۴۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 18 February 2021

Image result for جشنواره مطبوعات و رسانه آیات

 

دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: آخرین فرصت ارسال آثار به چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ۲۸ اسفند ۹۹ است.

جواد نصیری افزود: در بخش اصلی ۹۵ اثر شامل ۵۳ عکس، پنج سرمقاله و یادداشت، ۱۱ مصاحبه، ۹ تیتر، دو خبر و ۱۵ گزارش، ارسال شده است، در بخش ویژه نیز ۲۸ اثر که شامل ۱۲ کلیپ، ۶ موشن گرافیک، هشت طرح یا تصویر، یک پادکست و یک انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی بیان کرد: تا کنون ۷۱ نفر در این جشنواره ثبت نام کردند و ۳۳ نفر  ۱۲۳ اثر در بخش‌های مختلف چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات ارسال کرده‌اند.

جواد نصیری با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره گفت: تا کنون از استانهای تهران، خراسان رضوی، اصفهان، مازندران، قزوین، آذربایجان شرقی، سمنان، خوزستان، گلستان، همدان، گیلان، کرمانشاه و قم آثار دریافت شده است. 

نصیری همچنین با دعوت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای برای مشارکت در این جشنواره یادآور شد: این جشنواره تا ۲۸ اسفند ۹۹ ادامه دارد و افراد علاقه مند به حضور در این جشنواره در روزهای باقیمانده که بارگذاری آثار در سایت راحت تر است به ثبت نام و ارسال آثار اقدام کنند.

چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با محوریت موضوعات مرتبط با قرآن کریم به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حمایت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود و علاقه‌مندان تا ۲۸ اسفند مهلت دارند تا با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.ayat.farhang.gov.ir ثبت نام کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار